The news is by your side.

Advertisement

نئی امریکی پابندیاں: ایران جوہری معاہدہ ختم کرسکتا ہے‘ حسن روحانی

تہران : ایرانی صدر حسن روحانی کا کہنا ہے کہ اگر امریکہ کی جانب سے نئی پابندیوں کا سلسلہ جاری رہا تو ایران جوہری معاہدہ ختم کرسکتا ہے۔

تفصیلات کےمطابق ایران کے صدرحسن روحانی نے پارلیمنٹ میں کیے جانے والے خطاب میں کہا کہ ڈونلڈ ٹرمپ نے یہ دکھایا ہے کہ وہ نا قابل بھروسہ ہیں نہ صرف ایران کے لیے بلکہ امریکی اتحادیوں کے لیے بھی۔

حسن روحانی نے کہا کہ گزشتہ چند مہینوں میں امریکہ نے جوہری معاہدے کے حوالے سے کیے جانے والے وعدوں کے ساتھ ساتھ متعدد عالمی معاہدوں کو بھی نظر انداز کیا۔

ایرانی صدر نے امریکہ کی جانب سے پیرس موسمی تبدیلی معاہدے اور بین الاقوامی تجارتی معاہدے سے خود کو علیحدہ کرنے کی نشاندہی بھی کی۔


ایران کےساتھ ایٹمی معاہدہ ختم کرنا ٹرمپ کی سیاسی خودکشی ہو گی‘ حسن روحانی


حسن روحانی نےکہا کہ ایران 2015 کے معاہدے کے حوالے سے بات کرنا چاہتا ہے، جس کے تحت وہ خود پر موجود متعدد بین الاقوامی پابندیاں ختم کرانے کا خواہاں ہے۔

ایرانی صدر نے کہا کہ وہ جو دھمکی کی زبان اور پابندیوں کی جانب واپس لوٹنا چاہتے ہیں، وہ اپنے ماضی میں رہ رہے ہیں۔

واضح رہے کہ دو روز قبل ایرانی پارلیمنٹ نے امریکہ کی نئی پابندیوں کے جواب میں ملک کے میزائل پروگرام اور پاسداران انقلاب کے بیرون ملک آپریشنز کے لیے 50 کروڑ ڈالر فنڈز مختص کرنے کی منظوری دی تھی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں