The news is by your side.

Advertisement

کیا آپ نے کھانا کھالیا؟ ویرات اور انوشکا کی ویڈیو وائرل

دبئی: بھارتی کرکٹ ٹیم کے کپتان ویرات کوہلی اور ان کی اہلیہ بالی ووڈ اداکارہ انوشکا شرما کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی کرکٹ ٹیم کے کپتان ویرات کوہلی اور اہلیہ انوشکا شرما کی دوران میچ ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی، ویڈیو میں ویرات اہلیہ سے کھانے کا پوچھتے نظر آرہے ہیں۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے انوشکا شرما اسٹینڈ میں براجمان ہیں اس دوران ویرات کوہلی ان کے پاس آتے ہیں اور پوچھتے ہیں کیا تم نے کھانا کھالیا ہے، جس پر انوشکا زبردست کا اشارہ دیتی ہیں۔

اداکارہ میدان میں ویرات کی ٹیم کو سپورٹ کررہی تھیں اور سرخ رنگ کے لباس میں ملبوس تھیں، واضح رہے کہ انوشکا شرما اور بھارتی کرکٹ ٹیم کے کپتان ان دنوں یو اے ای میں مقیم ہیں۔

مداحوں کی جانب سے ویڈیو کو خوب سراہا جارہا ہے ، ایک صارف نے دونوں کی جوڑی کی تعریف کی ، ایک اور صارف نے ویرات کے اس اقدام کو سراہتے ہوئے انوشکا کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کیا۔

اس سے قبل بھی انوشکا شرما میدان میں شوہر کی ٹیم کو سپورٹ کرتی دکھائی دیتی ہیں، بھارتی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان سنیل گواسکر نے گزشتہ دنوں ویرات کوہلی کی ناقص فیلڈنگ پر تنقید کی تھی جس پر انوشکا آگ بگولہ ہوگئی تھیں۔

ویرات کی ناقص فیلڈنگ پر تنقید، انوشکا آگ بگولہ

کوہلی کے کیچ چھوڑنے پر گواسکر کا کہنا تھا کہ ’لگتا ہے کوہلی لاک ڈاؤن کے دوران صرف انوشکا کی باؤلنگ پریکٹس کررہے تھے‘۔

گواسکر کی اس بات پر بالی ووڈ اداکارہ غصہ ہوئیں اور انہوں نے سابق کرکٹر کو آڑے ہاتھوں لیا۔ سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر اپنی اسٹوری پوسٹ میں انہوں نے لکھا کہ ’مسٹر گواسکر آپ کا تبصرہ نامناسب تھا، کرکٹ میں شوہرکی ناکامی یا خراب کارکردگی کا الزام بیوی کو دینا غلط اور سراسر زیادتی ہے‘۔

Comments

یہ بھی پڑھیں