ملک بھر میں بارشیں معمول سے زیادہ ہونگی،محکمہ موسمیات -
The news is by your side.

Advertisement

ملک بھر میں بارشیں معمول سے زیادہ ہونگی،محکمہ موسمیات

کراچی: رواں سال ملک کے بیشتر حصوں میں معمول سے زیادہ بارشیں ہونے کا امکان ہے، سندھ اور بلوچستان میں گرمی کی شد ت مزید کم ہوگی۔

محکمہ موسمیات کے مطابق ملک کے زیادہ تر حصوں میں معمول سے زیادہ بارشیں ہونے کے امکانات زیادہ ہیں، رواں سال سندھ میں بھی برسات زیادہ ہوگی۔

ڈائریکٹر محکمہ موسمیات نے کہا ہےکہ سندھ اور بلوچستان کے میدانی علاقوں میں گرمی کی شدت میں مزید کمی کا امکان ہے ،جون کے تیسرے ہفتے میں پری مون سون بارشیں ہوں گی۔

راولپنڈی میں نالہ لئی کی  صفائی نہ ہوسکی، نشیبی علاقے  زیر آب آنے کا خدشہ

دوسری جانب ملک کے مختلف شہروں میں نالوں کی صفائی نہ ہونے کے سبب آبادیوں میں پانی داخل ہونے اور مالی نقصانات ہونے کے امکانات بڑھ گئے ہیں۔

راولپنڈی میں نالہ لئی کی صفائی نہ ہونے کے باعث مون سون میں نشیبی علاقے زیر آب آنے کا خدشہ بڑ ھ گیا۔ مون سون سے قبل نالہ لئی کے سروے میں اس بات کا انکشاف کیا گیا ہے۔

مون سون سے قبل ریسکیو ڈبل ون ڈبل ٹو، سول ڈیفنس اور دیگر متعلقہ اداروں کی جانب سے ہنگامی صورتحال سے نمٹنے کی مشقیں بھی کی گئیں اور فلڈ کنٹرول الارمنگ سسٹم کو چیک کیا گیا تاہم نالہ لئی کی رواں برس صفائی نہ ہونے کے باعث نالہ لئی میں طغیانی اور نشیبی علاقے زیر آب آنے کا خدشہ بڑھ گیا ہے ۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں