ملتان میں صوفی بزرگ حضرت شاہ رکن عالم کا 705واں عرس کا دوسرا روز -
The news is by your side.

Advertisement

ملتان میں صوفی بزرگ حضرت شاہ رکن عالم کا 705واں عرس کا دوسرا روز

ملتان : اولیاء کرام کی سرزمین ملتان میں حضرت شاہ رکن عالم کے705 ویں عرس کی 3 روزہ تقریبات دوسرے روز بھی جاری رہیں، سجادہ نشین مخدوم شاہ محمود قریشی نے اجتماعی دعا کروائی۔

تفصیلات کے مطابق ملتان میں برصغیر کے عظیم روحانی پیشوا حضرت شاہ رکن الدین عالم نے سہروردی کے 705 ویں سالانہ تین روزہ عرس کی دوسری نشت میں علماو مشائخ نے حضرت شاہ رکن الدین عالم کی مذہبی و تعلیمات خدمات پر روشی ڈالی۔

تقریب کے آخر میں سجادہ نشین مخدوم شاہ محمود قریشی نے اجتماعی دعا کروائی، اس موقع پر مذہبی سیاسی سماجی شخصیات نے شرکت کی عرس میں ملک بھر سے زائرین ہزاروں کی تعداد میں شرکت کر رہے ہیں جبکہ بھارت سے زائرین کا وفد بھی ملتان پہنچا۔

عرس پر ملک کے دور دراز علاقوں سے آئے ہوئے زائرین کے مطابق عرس میں شامل ہونے سے بے انہیں ان کی مرادیں ملتی ہے مشکلات آسان ہوتی ہیں اور دلی سکون ملتا ہے۔

ضلعی انتظامیہ کی جانب سے تین روزہ عرس کے دوسرے دن کی تقریبات میں شامل زائرین کی سہولت اور سیکورٹی کے خاطر خواہ انتظامات کئے گئے۔ مزار کے اطراف پولیس اہلکار متعین کئے گئے ہیں۔

محکمہ اوقاف اور ضلعی انتظامیہ نے زائرین کی سہولت کے لئے خاطر خواہ انتظامات کئے ہیں، ایمبولنس اور فائربریگیڈ کی گاڑیوں کے ساتھ میڈیکل کیمپس بھی لگائے گئے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں