The news is by your side.

Advertisement

نواز شریف کےعلاج کے لئے قائم میڈیکل بورڈ کا سربراہ تبدیل

اسلام آباد : نواز شریف کےعلاج کے لئے قائم میڈیکل بورڈ کا سربراہ تبدیل کرکے پروفیسر آف میڈیسن شجیع صدیقی بورڈ کا نیا سربراہ مقرر کردیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق زیرعلاج سابق وزیراعظم نوازشریف کے میڈیکل بورڈ کی ازسرنو تشکیل دیتے ہوئے پروفیسرآف میڈیسن شجیع صدیقی بورڈ کے نیا سربراہ مقرر کر دیا گیا۔

پمز ذرائع کا کہنا ہے کہ پروفیسرشجیع صدیقی کو ڈاکٹر اعجاز قدیر کی جگہ بورڈ سربراہ مقرر کیا گیا، ڈاکٹراعجاز قدیر کو طبعیت ناسازی پر بورڈ سے الگ کیا گیا۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ ڈاکٹرشجیع احمدصدیقی بطوررکن میڈیکل بورڈ کام کررہے تھے۔

خصوصی میڈیکل بورڈ آج نوازشریف کادوباره معائنہ کرے گا۔


مزید پڑھیں : نواز شریف کے میڈیکل بورڈ کے سربراہ کو دل کا دورہ پڑ گیا


گزشتہ روز پمز اسپتال کے 5 رکنی میڈیکل بورڈ کے سربراہ ڈاکٹر اعجاز قدیر کو دل کا دورہ پڑا تھا ، جس کے بعد انھیں پمز اسپتال کے کارڈیک سینٹر کے سی سی یو وارڈ میں منتقل کیا گیا تھا۔

دوسری جانب ذرائع پمز کا کہنا ہے کہ نوازشریف کے میڈیکل بورڈ کے سربراہ ڈاکٹراعجاز کی طبعیت سنبھلنے لگی، ان کے دل کے ساتھ پیس میکرلگا دیا گیا اور سی سی یو سے کمرے میں منتقل کردیا گیا۔

ذرائع کے مطابق ڈاکٹراعجازقدیرکوآئندہ 3روزتک زیرعلاج رکھا جائے گا۔

واضح رہے کہ ڈاکٹر اعجاز قدیر اڈیالہ جیل کے قیدی نواز شریف کا معائنہ کرنے والے میڈیکل بورڈ کے سربراہ تھے ، یہ پانچ رکنی طبی بورڈ نواز شریف کی صحت کی دیکھ بھال کے لیے تشکیل دیا گیا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں