The news is by your side.

Advertisement

کورونا وائرس، معمر جوڑے کی بستر مرگ پر ’الوداع‘ کہنے کی ویڈیو وائرل

بیجنگ: چین میں کورونا وائرس سے متاثر معمر جوڑے کی بستر مرگ پر الوداع کہنے کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق چین میں معمر جوڑے کی ویڈیو وائرل ہورہی ہے جس میں دیکھا جاسکتا ہے کہ معمر جوڑا کورونا وائرس کی بیماری کے باعث اسپتال میں زیر علاج ہے اور ایک دوسرے کا ہاتھ تھاما ہوا ہے۔

ٹویٹر پر ویڈیو کے کیپشن میں لکھا ہے کہ شادی شدہ جوڑے کا کیا مطلب ہوتا ہے؟ اس ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے، معمر مریض جوڑے جنہیں کورونا وائرس ہے جن کی عمر تقریباً 80 برس کے قریب ہے اسپتال میں ایک دوسرے کو آئی سی یو میں جانے سے قبل الوداع کہہ رہے ہیں ہوسکتا ہے یہ ملاقات ان کے لیے آخری ثابت ہو۔

ویڈیو شیئر کرنے کے بعد ایک شخص نے ٹویٹر پر لکھا کہ ’بہت خوفناک مرحلہ ہے معمر جوڑے کو اس حالت میں دیکھنا، حالات بالکل کنٹرول میں نہیں ہیں، ویڈیو شیئر کرنے کا شکریہ۔‘

ایک اور صارف نے ویڈیو کے نیچے لکھا کہ یہ بہت ہی افسردہ ویڈیو ہے، اس ویڈیو میں شوہر اور بیوی کی محبت دکھائی جارہی ہے لیکن اس ویڈیو میں کہنے کے لیے بہت کچھ موجود ہے۔

خیال رہے چین میں کورونا وائرس کی تباہ کاریاں جاری ہے ، مختلف شہر ویرانے کا منظرپیش کررہے ہیں، کورونا وائرس سے اموات کی تعداد361 ہوگئی ہے جبکہ سترہ ہزارسے زائد افراد وائرس سے متاثرہیں۔

ایک کروڑ آبادی کا شہرووہان گھوسٹ سٹی میں تبدیل ہوگیا۔لوگ گھروں میں محصورہیں، سڑکیں ویران ہیں۔بیجنگ میں بھی میڑواسٹیشنزسنسان اورسڑکیں ٹرانسپورٹ سے خالی ہیں۔

مختلف ممالک نے چین کے ساتھ سرحد بند اورپروازیں معطل کردی ہیں جبکہ انڈونیشیا کے دارالحکومت جکارتا کے ائیرپورٹ پرووہان سےجکارتا آنےوالےمسافروں پر جراثیم سےبچاؤکیلئےاسپرے کیا جارہا ہے اوراسکریننگ کی جارہی ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں