The news is by your side.

Advertisement

رینجرز کی جانب سے ہیٹ اسٹروک سینٹرز قائم، شہریوں کو ٹھنڈے پانی کی فراہمی

کراچی : شہر قائد میں ہیٹ ویو کے پیش نظر رینجرز کی جانب سے شہر بھر میں ہیٹ اسٹروک سینٹرز قائم کیے گئے ہیں جہاں گرمی سے ستائے لوگوں کو ٹھنڈا پانی اور ادویات فراہم کی جارہی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق شہر قائد میں شدید گرمی کی لہر اور ہیٹ اسٹروک کے پیش نظر سندھ رینجرز کی جانب سے کراچی اوراندورن سندھ مختلف مقامات پر ہیٹ اسٹروک کیمپس قائم کردئیے گئے۔

اس حوالے سے ترجمان رینجرز کا کہنا ہے کہکراچی میں نرسری شاہراہ فیصل، پنجاب کالونی، کالاپُل، چاکیواڑہ، ماڑی پورروڈ ہیٹ اسٹروک سینٹرز قائم کیے گئے ہیں۔

اس کے علاوہ وزیرمینشن، پاکستان چوک ، گلبائی چوک، ہاکس بےروڈ، گرومندر، اللہ والی چورنگی، کے ڈی اے چوک، سرجانی ٹاؤن میں سینٹرز قائم کیے گئے ہیں۔

ترجمان کے مطابق ڈسکو موڑ، سنگر چورنگی، لانڈھی، شاہ لطیف، بن قاسم، گلشن حدید، عائشہ منزل، ایف بی ایریا، سخی حسن ، سہراب گوٹھ، حیدری مارکیٹ، قلندریہ چوک ،حب ریور روڈ، گلشن مزدوراور لیاقت آباد میں بھی ہیٹ اسٹروک سینٹرز بنائے گئے ہیں۔

ترجمان رینجرز کا کہنا ہے کہ ہیٹ اسٹروک کیمپس میں شہریوں کو ٹھنڈے پانی کی فراہمی کے ساتھ ہیٹ اسٹروک سے متاثرہ مریضوں کے لیے طبی امداد کی فراہمی کے انتظامات کیے گئے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں