The news is by your side.

Advertisement

کراچی والو ہوشیار ، کل سے ہیٹ ویو آنے کا خدشہ، پارہ 42ڈگری تک جانے کا امکان

کراچی : شہر قائد میں آج سے گرمی کی شدت میں اضافے کا امکان ہے ، محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ کل سے8مئی تک شہرہیٹ ویو سے متاثر ہوگا، درجہ حرارت 42ڈگری تک ہوسکتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق محکمہ موسمیات نے خبر دار کیا ہے کہ کراچی میں آج موسم گرم رہے گا اور گرمی کی شدت میں اضافے کا امکان ہے، شہر کا موجودہ درجہ حرارت 33 ڈگری سینٹی گریڈ اور ہوا میں نمی کا تناسب55 فیصد ہے۔

محکمہ موسمیات نے کراچی میں کل سے آٹھ مئی تک ہیٹ ویو کی پیش گوئی کی ہے ، سمندری ہوائیں بند رہنے کے باعث گرمی کی شدت میں اضافہ ہوگا اور پارہ 42 بیالیس ڈگری تک جاسکتا ہے۔

طبی ماہرین نے شہريوں کو مشورہ دیا ہے کہ گرم موسم سے بچنے کے ليے ہرممکن اقدامات کریں، سحراورافطارمیں پانی اورمشروبات کا استعمال بڑھا دیں۔

دوسری جانب ملک کے مختلف شہروں میں بارش کا سلسلہ جاری ہے، اسلام آباد،راولپنڈی،لاہور،نارووال سمیت پنجاب کے مختلف شہروں میں بادلوں نے رنگ جمادیا جبکہ پشاور،دیراورکالام میں بھی بادل برسے۔

طوفانی ہواؤں سے اسلام آبادائیرپورٹ کے کئی شیشے ٹوٹ گئے، داخلی دروازوں کو نقصان پہنچا جبکہ فالس سیلنگ گرگئی،جہلم،گجرات،ہری پورسمیت پنجاب کے کئی شہروں میں جل تھل ایک ہوگیا۔

سوات اور مانسہرہ میں تیز بارش اورسیلابی ریلے سے املاک کو نقصان پہنچا جبکہ گلگت، چلاس، دیامر میں بارش اور پہاڑوں پربرفباری ہوئی۔

محکمہ موسمیات نے پنجاب اور خیبرپختونخواہ میں اگلے تین روز تک مزید بارشوں کی پیشگوئی کی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں