The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں گرمی کی لہر23 مئی تک برقراررہنےکا امکان ‘ محکمہ موسمیات

کراچی : محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ شہر قائد میں آج بھی موسم گرم اور خشک رہے گا جبکہ گرمی کی یہ حالیہ لہر بدھ تک برقرار رہے گی۔

محکمہ موسمیات کے مطابق کراچی میں سمندری ہوائیں بند ہوگئیں جبکہ صبح 10 بجے شہر کا درجہ حرارت 38 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا جبکہ شہرمیں آج پارہ 43 ڈگری تک پہنچنے کا امکان ہے۔

محکمہ موسمیات نے خبردار کیا کہ کراچی میں شدید گرمی کی لہر بدھ تک برقرار رہے گی جس کے بعد درجہ حرارت کم ہونا شروع ہوجائے گا۔

محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ لاڑکانہ، سکھر، نواب شاہ، دادو اور بدین سمیت سندھ کے کئی شہروں میں موسم شدید گرم ہے جہاں درجہ حرارت 50 ڈگری سینٹی گریڈ تک پہنچنے کا امکان ہے۔

محکمہ موسمیات کے مطابق صوبہ بلوچستان اور پنجاب کے میدانی علاقے بھی آج شدید گرمی کی لپیٹ میں رہیں گے۔

محکمہ موسمیات کی جانب سے مالاکنڈ، ہزارہ، پشاور، کوہاٹ، راولپنڈی، فاٹا، کشمیر اور گلگت بلتستان میں بارش کا بھی امکان ظاہر کیا گیا ہے۔

قیامت خیز گرمی ، کراچی کا درجہ حرارت42 ڈگری تک جا پہنچا

خیال رہے کہ گزشتہ روز بھی کراچی کا درجہ حرارت 42 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا تھا۔ گرمی کی شدت میں اضافے اور حبس کے باعث طبی ماہرین نے شہریوں کو احتیاط کی ہدایت کی ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں