The news is by your side.

Advertisement

اسلام آباد، پنڈی، گرد و نواح میں موسلا دھار بارش، مانسرہ میں طوفان، چلاس میں برف باری

اسلام آباد: ملک کے مختلف علاقوں میں بارشوں کا سلسلہ شروع ہو گیا ہے، اسلام آباد، راولپنڈی اور گرد و نواح میں موسلا دھار بارش برسی، ادھر مانسہرہ اور گرد و نواح میں بھی تیز آندھی اور طوفان آیا۔

تفصیلات کے مطابق ایک طرف ملک میں بجٹ کا شور برپا ہے، دوسری طرف کئی علاقوں میں موسلا دار بارشیں اور آندھیاں شروع ہو گئی ہیں۔

ترجمان آئیسکو کا کہنا ہے کہ آئیسکو ریجن کے بیش تر علاقوں میں شدید آندھی اور طوفان آیا، ٹرپنگ فالٹ اور سیفٹی کے پیش نظر 130 سے زائد فیڈرز کو بجلی سپلائی روک دی گئی ہے۔

پنڈوریاں، جاپان روڈ، خیابان سرسید، چکلالہ، فقیر آباد، پیر ودھائی کو بجلی متاثر ہو گئی ہے، ترجمان آئیسکو نے کہا کہ عملہ طوفان رکتے ہی بجلی بحالی کا کام شروع کر دے گا۔

ادھر مانسہرہ اور گرد و نواح میں بھی تیز آندھی اور طوفان آیا، وادیٔ کاغان اور ناران میں ژالہ باری اور بارش ہوئی۔

چلاس میں دیامر کے پہاڑی علاقوں میں موسلا دھار بارش شروع ہو گئی ہے،جب کہ ہلکی ہلکی برف باری بھی ہو رہی ہے، دیامر میں بارشوں کے باعث طغیانی کا خدشہ پیدا ہو گیا ہے، بجلی کا نظام معطل ہو گیا۔

شاہراہ قراقرم اور پہاڑی علاقوں میں لینڈ سلائیڈنگ کے واقعات رو نما ہوئے، تودے گرنے کے خدشے کا بھی اظہار کیا گیا ہے، شاہراہ قراقرم مرتضیٰ آباد کے قریب لینڈ سلائیڈنگ سے جزوی بلاک ہو گئی ہے۔

چلاس میں بٹو گاہ اور تھک پاور ہاؤسز کی بندش سے کئی گھنٹوں سے بجلی بند ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں