امریکا میں برفانی طوفان نے تباہی مچادی، سات افراد ہلاک Snowfall in America
The news is by your side.

Advertisement

امریکا میں برفانی طوفان نے تباہی مچادی، سات افراد ہلاک

نیویارک : امریکا کی مختلف ریاستوں میں برفباری نے معمولات زندگی درہم برہم کردیا، امریکا کی وسط مغربی ریاستوں میں برفانی طوفان کے باعث مختلف حادثات میں سات افرادہلاک ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق امریکا کی مختلف ریاستوں میں گزشتہ ایک ماہ سے مسلسل ہونے والے برفباری نے موسم مزید سرحد کردیا ہے، اب تک برفباری سے ہونے والے حادثات میں سات افراد جان کی بازی ہار چکے ہیں جبکہ نیویارک میں میں درجہ حرارت منفی ایک تک گرگیا۔

شدید برفباری سے سڑکوں، گھروں اور درختوں نے برف کی چادر اوڑھ لی اور شہری گھروں میں محصور ہوگئے۔

امریکی میڈیا کے مطابق دارالحکومت واشنگٹن، شکاگو اور نیویارک میں درجہ حرارت منفی ایک تک گر گیا ہے جبکہ میسوری، کنساس سمیت دیگر ریاستوں میں نظام زندگی مفلوج اور ٹریفک کا نظام درہم برہم ہوگیا ہے۔

مقامی خبر رساں اداروں کا کہنا ہے کہ شکاگو میں شدید برفباری کے باعث متعدد پروازیں بھی منسوخ ہوگئی ہیں، جس کے باعث ہزاروں مسافروں کو پریشانی کا سامنا کرنا پڑرہا ہے۔

یاد رہے کہ گذشتہ برس نومبر میں امریکا کے جنوب مشرقی علاقوں میں دس روز قبل شروع ہونے والی موسم کی پہلی برفباری نے موسم کی شدت میں اضافہ کردیا تھا، جس کے باعث رونما ہونے والے مختلف حادثات میں متعدد افراد جان کی بازی ہار گئے تھے۔

خیال رہے کہ 2017 بھی امریکا کے لیے قدرتی آفات کے حوالے سے بدترین ثابت ہوا تھا، یکے بعد دیگرے 4 طوفانوں نے امریکی ریاستوں کو تباہی سے دو چار کیا جبکہ درجنوں ہلاکتیں بھی ہوئی تھیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں