نہتے کشمیری مسلمانوں کو جمعے کی نماز پڑھنے سے روک دیا گیا -
The news is by your side.

Advertisement

نہتے کشمیری مسلمانوں کو جمعے کی نماز پڑھنے سے روک دیا گیا

سری نگر : مقبوضہ کشمیرمیں کرفیو کا آج اکیسواں دن ہے، نہتے کشمیری مسلمانوں کو جمعے کی نماز پڑھنے سے روک دیا گیا اور احتجاجی ریلی میں شرکت سے روکنے کے لئے میرواعظ عمرفاروق اور سیدعلی گیلانی کو گرفتار کرلیا گیا۔

کرفیو کے کھانے پینے کی اشیاء اوردواؤں کی قلت سے لوگوں کو پریشانی کا سامنا ہے اور متعدد مقامات بھارتی فورسزکے تشدد سے 35 کشمیری زخمی ہوگئے ہیں جبکہ 60 سے زائد کشمیری شہید ہوچکے ہیں۔
.
kashmir-4

مقبوضہ کشمیرمیں مسلسل کرفیو بھی کشمیریوں کے حوصلے پست کرنے نہیں کرسکے ، کشمیری مجاہد برھان وانی کی شہادت کو اکیس دن گزرنے کے باوجود حالات بدستور کشیدہ ہیں، انٹرنیٹ، موبائل فون سروس بند ہے جبکہ سڑکیں سنسان اورتجارتی اورتعلیمی مراکز ویران ہے، بھارت کے غاصبانہ قبضے اور ظالمانہ کارروائیوں نے ہنستی بستی وادی کو ویرانے میں تبدیل کردیا اور اب لوگوں کو نمازِ جمعہ کی ادائیگی سے بھی روک دیا گیا ہے۔

kashmir-1

بھارتی فورسز کے مظالم پر احتجاج کرنے والے کشمیریوں پر پیلٹ گن سے فائرنگ کی گئی، جس سے متعدد نوجوان بینائی سے محروم ہوگئے ہیں۔

حریت کانفرنس نے بھارتی فورسز کے مظالم کے خلاف اکتیس جولائی تک ہڑتال کی اپیل کردی ہے۔

مزید پڑھیں : مقبوضہ کشمیر : بھارتی مظالم کا سلسلہ جاری ، متعدد کشمیری زخمی

بھارتی فورسز کے ہاتھوں شہید اور زخمی ہونے والوں کی تعداد میں دن بدن اضافے اور کشمیریوں کا قتل عام بند کرانے کے مطالبے پر بھی اقوام متحدہ کے کان پرجوں نہ رینگی۔

kashmir-3

اس سے قبل مقبوضہ کشمیر کی کٹھ پتلی انتظامیہ نے17 روز بعد سری نگر سے کرفیو اٹھا لیا تھا اور 16 روز بعد موبائل انٹر نیٹ سروس بحال کردی گئی تھی تاہم بھارتی فورسز کی جانب سے آپریشن کے نام پر کپواڑہ میں 4 کشمیری نوجوانوں کی شہادت اور بھارتی مظالم کے خلاف حریت کانفرنس کی جانب سے جمعے تک ہڑتال بڑھا دی گئی تھی۔

سید علی گیلانی،میرواعظ عمرفاروق،یاسین ملک سمیت دیگر رہنما یا تو گھروں میں نظربند ہیں یا پھر گرفتار ہیں۔

مزید پڑھیں : فیس بک سے کشمیری عوام کے حق میں مواد ہٹانے پر دفترخارجہ کا ردعمل

واضح رہے کہ 8 جولائی کو مجاہد کمانڈر مظفر وانی کی شہادت کے بعد وادی میں بھارتی افواج کے خلاف شدید مظاہرے کئے گئے تھے، جس پر قابض فوج نے فائرنگ کردی تھی، بھارتی فوج کی فائرنگ کے باعث 16 افراد شہید جبکہ متعدد زخمی ہوئے تھے، جس کے بعد زخمیوں کی تعداد بڑھتے بڑھتے 60 سے زائد تک جاپہنچی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں