The news is by your side.

Advertisement

مزیدار اسپرنگ رول بنانے کی ترکیب

 اسپرنگ رولز بہترین اسنیکس ہیں ان کو چکن کے ساتھ چیز اور کٹی ہوئی سبزیوں سے بھر کر فرائی کیا گیا ہے تاکہ ان کا بہترین ذائقہ آپ کو ملے، بازار سے یہ اشیاء سب ہی خرید کر لاتے ہیں لیکن آپ انہیں باآسانی گھر میں بھی تیار کرسکتے ہیں۔

آسان اور صحت بخش اسپرنگ رول بنانے کا طریقہ بتایا جارہا ہے جن میں کئی سبزیوں کے ساتھ ساتھ مرغی کے کی صورت میں پروٹین بھی شامل ہے۔

ایک برتن میں تیل کو گرم کریں اور اس میں اُبلی ہوئی چکن ،کٹی ہوئی بند گوبھی ،گاجر ،شملہ مرچ،نمک اور پسی ہوئی کالی مرچ ڈالیں اور اچھی طرح ملا لیں، اب اس میں سویا ساس، ہری پیاز ،ہری مرچیں اور دھنیا ڈالیں اور اچھی
طرح مکس کریں۔جانیئے لذیز اسپرنگ چکن رول بنانے کی آسان ترکیباب اس میں موزریلا چیز شامل کریں اور اچھی طرح مکس کریں، اب ایک چھوٹے پیالے میں میدہ اور پانی ڈال کر رولز کا منہ بند کرنے کے لئے پیسٹ بنالیں، رول پٹی لے کر اس پر پہلے سے بنایا ہوا آمیزہ رکھیں اور اچھی طرح رول کرلیں، تھوڑا سا پیسٹ لگا کر دونوں جانب سے رول کا منہ بند کرلیں۔

اب ان رولز کو اچھی طرح فرائی کریں اور گولڈن براؤن ہونے پر کڑاھی سے نکال لیں، گھر کے تیار کردہ گرم اور مزیدار چکن اسپرنگ خود بھی کھائیں اور گھر والوں کو بھی کھلائیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں