The news is by your side.

Advertisement

کیا ’سبین‘ کی شادی ’کامی‘ سے ہوجائیگی؟ ’بے رُخی‘ مداحوں‌ کو بھا گیا

اے آر وائی ڈیجیٹل کا نیا ڈرامہ سیریل ’بے رُخی‘ مداحوں کو بھاگیا، ڈرامے کی پہلی قسط کو مداحوں کی بڑی تعداد نے پسند کیا۔

ڈرامہ سیریل ’بے رخی‘ میں جنید خان، حبا بخاری، نازش جہانگیر، حسن احمد، عفت عمر، عثمان پیرزادہ، صبا حمید ودیگر اداکاری کے جوہر دکھا رہے ہیں۔

ڈرامہ کی پہلی ڈبل اقساط میں دکھایا گیا ہے کہ حبا بخاری (سبین) کی چچی (عفت عمر) اپنے بھائی (کامران) کی شادی کے لیے سبین کا ہاتھ مانگ لیتی ہیں لیکن کامران کی پہلے ہی دو بار طلاق ہوچکی ہیں اور اس کا کردار بھی کچھ اچھا نہیں جس کے باعث سبین کے گھر والے اپنے چھوٹے بھائی کو انکار کردیتے ہیں۔

سبین کے چچا کافی پیسے والے ہیں جبکہ سبین کے والد ریٹائرڈ ہیں اور سبین اور اس کا بھائی اپنی تعلیم مکمل کررہے ہیں جس کے باعث ان کے گھر کا خرچ چھوٹے بھائی یعنی چچا برداشت کررہے ہیں۔

سبین کی چچی اس بات کا فائدہ اٹھاتے ہوئے اپنے لاپرواہ بھائی کا رشتہ ان کے گھر بھیجتی ہیں لیکن سبین کے والد اپنے بھائی سے ملنے کے لیے جاتے ہیں وہاں چھوٹے بھائی تو موجود نہیں ہوتے لیکن ان کی اہلیہ سبین کے والد کو رشتے سے انکار کرنے پر کہتی ہیں کہ میرے بھائی کو تو بہت لڑکیاں مل جائیں گی لیکن آپ کو گھر بٹھا کر کھلانے والا بھائی نہیں ملے گا۔

سبین کے والد یہ سب کچھ سہہ نہیں پاتے اور زندگی کی بازی ہار جاتے ہیں جس کے بعد سبین کا بھائی کہتا ہے کہ لائیں مجھے دیں وہ کنگن جو چچی نے دئیے تھے میں ابھی ان کو واپس کرکے آتا ہوں۔

لیکن عفت عمر یعنی سبین کی چچی وہ کنگن چھپا لیتی ہے جو مرحوم والد نے انہیں واپس کردیے تھے اور اپنے بھائی کامی سے کہتی ہیں کہ کنگن مجھے ملے ہی نہیں اب تم دیکھو تو سہی میں کرتی کیا ہوں۔

کیا سبین کی چچی اپنے بھائی سے کامی کی شادی کروادیں گی، کیا بھائی اپنی بہن کو کامی سے بچا پائے گا یہ سبب جاننے کے لیے ڈرامہ سیریل ’بے رخی‘ ہر بدھ کی رات 8 بجے دیکھنا نہ بھولیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں