The news is by your side.

Advertisement

حبا بخاری کی شادی کی تقریبات کا آغاز

پاکستانی ڈرامہ انڈسٹری کی معروف اداکارہ حبا بخاری کی شادی کی تقریبات کا آغاز ہوگیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق اپنے انسٹا گرام اکاؤنٹ سے حبا بخاری نے مایوں کی تقریب کی ایک تصویر شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ ان کی شادی کی تقریبات شروع ہوگئیں ہیں، حبا بخاری نے متعدد ویڈیوز کو بھی انسٹاگرام اسٹوری میں
شیئر کیا۔

پھر کیا تھا اداکارہ حبا بخاری کی مایوں کی تصاویر اور ویڈیوز سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر تیزی ہونے لگی جسے صارفین کی جانب سے بے حد پزیرائی مل رہی ہے۔

اداکارہ کی جانب سے اپنے سوشل میڈیا اکاؤنٹ انسٹا گرام پر اپنی چند خوبصورت تصویریں شیئر کی گئی ہیں جن میں وہ سرسوں کے رنگ کی خوبصورت فراک اور پھولوں کا زیور پہنے نظر آ رہی ہیں۔ جس میں وہ بے حد دلکش لگ رہی تھیں۔

دوسری جانب اداکار آریز احمد کی جانب سے بھی اپنے انسٹا گرام اکاؤنٹ پر حبا بخاری کے ہمراہ ایک تصویر شیئر کی گئی ہے۔

آریز احمد کی جانب سے شیئر کی گئی یہ تصویر اُن کی مہندی کی رسم سے لی گئی ہے جس میں جَلد ہی ایک ہونے والی یہ خوبصورت فنکار جوڑی چہرے پر ابٹن اور ہاتھوں میں مہندی لگائے بیٹھی ہوئی ہے۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Arez Ahmed (@imarezahme

واضح رہے کہ اس سے قبل حبا بخاری کی وائرل تصویروں پر سوشل میڈیا صارفین اندازہ لگا رہے تھے کہ اداکارہ کی شادی کی تقریبات کا آغاز ہوگیا ہے جس پر اداکارہ نے مداحوں کی یہ غلط فہمی دور کر دی تھی۔

یاد رہے کہ اداکارہ حبا بخاری ڈرامہ سیریل ’بے رخی‘ میں سبین نامی لڑکی کا کردار نبھا رہی ہیں، ڈرامے کی دیگر کاسٹ میں جنید خان، نازش جہانگیر، عثمان پیرزادہ، عفت عمر، صبا حمید، ریحان شیخ ودیگر شامل ہیں۔

 

Comments

یہ بھی پڑھیں