The news is by your side.

Advertisement

چیچہ وطنی،ضمنی الیکشن کے لیے پولنگ ختم،گنتی کا عمل شروع

لاہور : ساہیوال کی تحصیل چیچہ وطنی کے حلقہ این اے 162 میں ضمنی الیکشن کے لیے پولنگ کا وقت ختم ہونے کے بعد ووٹوں کی گنتی کا عمل شروع ہو گیا۔

تفصیلات کےمطابق آج صبح سے بچیچہ وطنی کے حلقہ این اے 162 میں ضمنی الیکشن کے لیے پولنگ کا عمل پُر امن طریقے سے جاری رہا اور مقررہ وقت تک لوگ اپنا حق رائے دہی استعمال کرتے رہے تا ہم ووٹ کا ٹرن آؤٹ معمول سے کم دیکھنے میں آیا۔

پولنگ کا وقت ختم ہونے کے بعد پولنگ اسٹیشن کے دروازے بند کردیے گئے اور ووٹوں کی گنتی کا عمل پریزائڈنگ آفیسر کی زیرز نگرانی شروع کردیا گیا ہے پولنگ کے دوران کوئی بھی ناخوشگوار واقعہ دیکھنے میں نہیں آیا۔

اس حلقےمیں تحریک انصاف کے رائے محمد مرتضیٰ اقبال، ن لیگ کےچوہدری محمد طفیل جٹ اور پیپلزپارٹی کے شہزاد سعید چیمہ کے درمیان سخت مقابلہ متوقع ہے۔

خیال رہے کہ حلقہ این اے 162 کی نشست عام انتخابات میں کامیاب ہونے والے پاکستان تحریک انصاف کے ایم این اے رائے حسن نواز کی جانب سے اثاثے چھپانے کے باعث نااہل قرار دیے جانے کے بعد خالی ہوئی تھی۔

چیچہ وطنی کے حلقہ این اے 162 کے ضمنی الیکشن میں تحریک انصاف کے رائے محمد مرتضیٰ اقبال، ن لیگ کےچوہدری محمد طفیل جٹ اور پیپلزپارٹی کے شہزاد سعید چیمہ کے علاوہ چار آزاد امیدوار بھی انتخابی دنگل میں ہیں۔

حلقہ این اے 162چیچہ وطنی شہر ،کسوال اور ہڑپہ کی دیہی آبادی پر مشتمل ہے جہاں رجسٹرڈ ووٹرز کی تعداد تین لاکھ چھ ہزار ہے۔جن میں سے ایک لاکھ 74 ہزار مرد اور ایک لاکھ بتیس ہزار خواتین ووٹرز ہیں۔

اس حلقے میں کل 293 پولنگ اسٹشینز بنائے گئے ان میں سے 22کوحساس ترین قرار دیا گیا ہے۔کسی بھی ناخوشگوار واقعے سے نمٹنے کے لیے حلقےمیں پولیس کے ساتھ پاک فوج بھی پولنگ اسٹیشنز کے اندر اور باہر سیکورٹی کے فرائض سرانجام دے گی۔

واضح رہے کہ پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان اور مسلم لیگ ن کے رہنما حمزہ شہباز شریف چیچہ وطنی آکر اپنے اپنے امیدواروں کے حق میں جلسے کر چکے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں