The news is by your side.

Advertisement

ہلیری کلنٹن نے تیسراصدارتی مباحثہ جیت لیا

نیواڈا: ڈیموکریٹک پارٹی کی صدارتی امیدوار ہلیری کلنٹن نے تیسرا اور آخری صدارتی مباحثہ 52 فیصد ووٹ حاصل کرکےجیت لیا۔

تفصیلات کےمطابق امریکی صدارتی انتخاب کے لیے تیسرا اور آخری صدارتی مباحثہ امریکی ریاست لاس ویگاس میں ہوا جس میں حسب توقع ڈونلڈ ٹرمپ اور ہلیری کلنٹن نے ایک دوسرے پر الزامات کی بوچھاڑ کردی۔

ہلیری کلنٹن کا آخری صدارتی مباحثے میں کہنا تھا کہ سپریم کورٹ کو امیروں کے ساتھ نہیں غریب خاندانوں کےساتھ کھڑا ہوناچاہیے اور ایسی سپریم کورٹ چاہتے ہیں جو دوسری ترمیم کی حامی ہو۔

debate-2

ڈونلڈ ٹرمپ نے جواب دیتے ہوئے کہا کہ وہ اگر صدر بنے تو سپریم کورٹ میں ایسے ججز کی تقرری کریں گے جو امریکہ کے آئین کو اس کی روح کے مطابق نافذ کریں۔

debate-1

ریپبلکن امیدور ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا کہ ہماراملک آگےنہیں بڑھ رہا،ہم چیزیں نہیں بنارہے،درآمدات میں اضافہ کررہےہیں۔

ہیلری کلنٹن نے جواب دیا کہ ڈونلڈٹرمپ نےمیکسیکوسمیت12ممالک میں ملازمتیں منتقل کیں،جومیرامنصوبہ ہےاس سےملکی قرضےمیں ایک پیسےکابھی اضافہ نہیں ہوگا۔

debate-4

ہیلری نے کہا کہ صدراوباماکوجس تباہ کن حالت میں معیشت ملی،اسےیہاں تک لاناقابل تعریف ہے۔

مزید پڑھیں:دوسرا صدارتی مباحثہ ہیلری کلنٹن نے جیت لیا

ریپبلکن صدارتی امیدوار نے کہا کہ امیرطبقےکے ٹیکسوں میں کٹوتی کرکےدیکھ لیا،اس کافائدہ نہیں جبکہ ہلیری کلنٹن نے کہا کہ 250ہزارڈالر کمانےوالوں یااس سےکم آمدنی والوں پرکوئی ٹیکس نہیں لگائیں گی۔

مزیدپڑھیں:اگلے صدارتی مباحثے سے قبل ہلیری کا ڈرگ ٹیسٹ ہونا چاہیے،ٹرمپ

ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا کہ ہم بزنس ٹیکسوں میں کٹوتی کریں گے،معیشت کا انجن دوبارہ چلائیں گے،ہماراملک دم توڑرہاہے، ہیلری کلنٹن کےمنصوبےسےٹیکس کئی گنابڑھ جائیں گے۔

debate-3

ادھر تیسرےمباحثےسے چند گھنٹے پہلے بل کلنٹن کا ایک اور جنسی اسکینڈل بھی منظرعام پرآگیا۔جس میں ایک سابقہ صحافی لیزلی مل وی نے دعویٰ کیا ہے کہ 1980میں جب بل کلنٹن گورنرتھے، تب انہوں نے اسے 3 بار جنسی حملوں کانشانہ بنایا تھا۔

واضح رہے کہ اس سے پہلے دوسرے مباحثے میں ٹرمپ نے ان 3 خواتین کو مدعو کیا تھا جنہوں نے بل کلنٹن پرجنسی حملوں کاالزام لگایا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں