The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کی طرف اٹھنے والی آنکھ نکال دیں گے، ہندو برادری

ٹنڈوالہیار: ہندو بھیل برادری کے نو منتخب صدر ڈاکٹر گلاب رائے کا کہنا ہے کہ پاکستان میں تمام مذاہب کو مکمل تحفظ حاصل ہے جو بھی اس کی طرف جو بھی میلی آنکھ سے دیکھے گا ہم اُس کی آنکھیں نکال دیں گے۔

تفصیلات کے مطابق ٹنڈوالہیار میں ہندو بھیل برادری نے آل پاکستان کے نو منتخب صدر اور اراکین و ممبران کے ہمراہ مودی سرکار کی جارہیت کے خلاف احتجاجی مظاہری کیا گیا، مظاہرین سے خطاب کرتے ہوئے نو منتخب صدر نے کہا کہ ’’پاکستان پر بری نظر ڈالنے والے کی آنکھیں نکال دیں گے اور اگر ملک کی طرف غلط ارادوں سے انگلی اٹھائی گئی تو وہ بازو جڑ سے کاٹ دیں گے‘‘۔

بھیل برادری کی جانب سے آل پاکستان کنونشن کا اہتمام کیا گیا جس کے بعد ہندو برادری کی جانب سے مودی حکومت کی جارہیت اور پاکستان پر بے بنیاد الزامات کے حوالے سے احتجاجی مظاہرہ کیا گیا۔

اس موقع پر بھیل برادری کے مرکزی صدر ڈاکٹر گلاب رائے بھیل و دیگر نے میڈیا سے بات چیت کرتے ہوئے کہا کہ ’’پاکستان میں تمام اقلیتوں کو مکمل تحفظ حاصل ہے، ہمیں فخر ہے کہ ہم پاکستانی ہیں‘‘۔

انہوں نے مودی اور بھارتی حکومت کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ ’’انڈیا کی جانب سے جو دھمکیوں کا سلسلہ شروع کیا گیا ہے یہ سب بے کار ہیں، اگر پاک سرزمین کی طرف ایک قدم بھی بڑھایا گیا تو پاکستان کی ہندو برادری پاک فوج کے ساتھ مل کر وطن کا دفاع کریں گے اور اپنے سروں پر کفن باندھ کر اس ملک کی حفاظت کریں گے‘‘۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں