The news is by your side.

Advertisement

’’بات سچ اور جھوٹ کی نہیں، بات اب میرے کردار پر ہے‘‘

کراچی: اے آر وائی ڈیجیٹل کا ڈرامہ سیریل ’غلطی‘ کو مداحوں کی جانب سے خوب سراہا جارہا ہے، ڈرامے میں حرا مانی اور عفان وحید مرکزی کردار ادا کررہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق ڈرامہ سیریل ’دو بول‘ کے بعد ’غلطی‘ میں بھی مداحوں کی جانب سے حرا مانی اور عفان وحید کی جوڑی کو  پسند کیا جارہا ہے، غلطی کے ٹیزر میں کامیاب ڈرامے دو بول کے میوزک کا بھی استعمال کیا گیا ہے۔

اس ڈرامے کی ہدایت کاری صبا حمید نے دی ہیں جبکہ کہانی اسماء سیہانی نے تحریر کی ہے، اداکار عفان وحید نے اس سے قبل اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر ڈرامے کا پہلا پوسٹر بھی شیئر کیا تھا جس میں حرا مانی بھی موجود تھیں۔

ڈرامے میں عفان وحید ایک نئے روپ میں دکھائی دے رہے ہیں، وہ اس ڈرامے میں پڑھے لکھے اور سلجھے ہوئے لڑکے ’سعد‘ کا کردار نبھا رہے ہیں، جنہیں حرا مانی (زارا) نامی لڑکی سے محبت ہوجاتی ہے، زارا کا کردار حرا مانی ادا کررہی ہیں۔

عفان وحید کا کہنا ہے کہ ڈراموں میں ہیرو کے بجائے ولن کے مختلف روپ دکھائی دے رہے ہیں جبکہ ڈرامے میں عفان وحید کے مختلف روپ دکھائے گئے ہیں، وہ تعلیم یافتہ ہیں لیکن ان کا ایک روپ غصے والا بھی ہے۔

ڈرامے کے ذریعے پیغام دیا گیا ہے کہ کبھی کبھی انسان غصے میں آکر غلط فیصلے کربیٹھتا ہے اور پھر اسے پچھتاوے کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔

ڈرامہ سیریل غلطی کی ایک اور زبردست قسط کل رات 8 بجے اے آر وائی ڈیجیٹل پر نشر کی جائے گی۔

یاد رہے کہ عفان وحید کا کہنا تھا کہ صبا حمید کے ساتھ مختلف ڈراموں میں اداکاری کی لیکن ایسا پہلی مرتبہ ہے کہ وہ صبا کی ہدایت کاری میں ڈرامے میں اداکاری کررہے ہیں۔

خیال رہے کہ ڈرامہ سیریل غلطی کی کل رات 8 بجے اے آر وائی ڈیجیٹل پر نشر کیا جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں