The news is by your side.

Advertisement

امریکا: طوفان کے باعث ندی نالوں میں طغیانی، کئی علاقے سیلاب کی زد میں آگئے، دو افراد ہلاک

واشنگٹن: امریکا کی وسطی ریاستوں میں طوفان کے باعث ندی نالوں اور دریاؤں میں طغیانی آ گئی، سیلاب کے باعث دو افراد ہلاک ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق وسطی ریاستوں میں اہم سڑکیں اور بڑی تعداد میں مکانات زیر آب آچکے ہیں، نیبراسکا میں سیلاب کے باعث دو افراد مارے گئے، کئی علاقوں میں ایمرجنسی نافذ ہے۔

امریکی میڈیا کا کہنا ہے کہ کئی ریاستوں میں طوفان کے باعث دریاؤں اور ندی نالوں میں سیلاب نے معمولات زندگی درہم برہم کردیے، شہریوں کی مشکلات میں اضافہ ہوگیا۔

وسطی ریاست نیبراسکا میں سیلاب کے باعث دو افراد ہلاک ہوگئے، متعدد اہم شاہراہیں اور بڑی تعداد میں مکانات زیر آب آگئے، ریسکیو عملہ جائے وقوعہ پر لوگوں کو ریسکیو فراہم کررہا ہے۔

نیبراسکا کے مزید کئی علاقے رواں ہفتے سیلاب کی زد میں آسکتے ہیں، حکام نے شعبہ ایمرجنسی کو ہرممکن اقدامات کرنے کا حکم جاری کردیا جبکہ شہریوں کو بھی اپنی حفاظت آپ کرنے کی ہدایت کی گئی ہے۔

شعبہ ایمرجنسی کی جانب سے جاری کردہ بیان میں کہا گیا ہے انتہائی ابترصورت حال کے باعث آپریش میں رکاوٹوں کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔

امریکا میں طوفانی بارشیں، برطانیہ میں بھی سیلابی صورت حال، ایک شخص ہلاک

خیال رہے کہ گذشتہ سال مئی میں امریکا میں طوفانی بارشوں اور سیلاب نے تباہی مچادی تھی، جبکہ دوسری جانب برطانیہ میں بھی شدید بارشوں کے باعث سڑکیں تالاب بنی اور ایک شخص ہلاک ہوگیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں