The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کے لیے تاریخی لمحہ، تھرکول سے بجلی کی پیداوار شروع

تھرپارکر: پاکستان کا ایک اور تاریخی لمحہ رقم ہوگیا، تھرکول سے بجلی کی پیداوار شروع ہوگئی، تین سو تیس میگاواٹ بجلی نیشنل گرڈ کو فراہم کردی گئی۔

تفصیلات کے مطابق تھرکول انتظامیہ نے منصوبے کی کامیابی پر جشن منایا، جبکہ پیپلزپارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹوزرداری اور وزیراعلٰی سندھ نے منصوبے کی کامیابی پر عوام کومبارکباد پیش کی۔

ترجمان نجی کمپنی کے مطابق تھرکول پاورپلانٹ سے تین سوتیس میگا واٹ بجلی نیشنل گرڈ کو فراہم کردی گئی، بجلی کی فراہمی کے تاریخی موقع پر تھرکول انتظامیہ خوشی سے نہال ہوگئتے، ملازمین نے کامیابی پر جشن منایا اور مٹھائیاں تقسیم کیں۔

پراجیکٹ کی کامیابی پر وزیراعلٰی سندھ مراد علی شاہ نے ٹوئیٹ میں کہا کہ آج پاکستان کے لیے بڑا دن ہے، سندھ پاکستان کو توانائی، سلامتی کی راہ پر گامزن کررہا ہے، تھر سے پاکستان کے بدلنے کا عمل شروع ہو چکا ہے۔

بلاول بھٹو زرداری نے بھی عوام کو مبارکباد پیش کی۔حکومت سندھ اور نجی کمپنیوں کے اشتراک سے یہ منصوبہ دو ہزارگیارہ میں دوسو ارب کی لاگت سے شروع کیا گیا تھا۔

ماہرین کے مطابق تھر کول ایک ایسا پروجیکٹ ہے جس کی وجہ سے تھر میں پایا جانے والا کوئلہ ملک میں توانائی بحران کے حل کا ضامن ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں