شہزادہ ہیری کے جوتوں میں موجود سوراخ میڈیا کی توجہ کا مرکز بن گئے prince-herrys-shoes
The news is by your side.

Advertisement

شہزادہ ہیری کے جوتوں میں موجود سوراخ میڈیا کی توجہ کا مرکز بن گئے

لندن : شہزادے ہیری نے اپنی اہلیہ کے ہمراہ ایک تقریب میں شرکت کی جہاں ان کے دیدہ زیب لباس کے ساتھ ساتھ ان کے جوتے بھی میڈیا کی توجہ کا مرکز بنے رہے۔

تفصیلات کے مطابق برطانوی شہزادے ہیری نے اپنی زوجہ میگھن مرکل کے ہمراہ اپنے دوست چارلی کی شادی میں شرکت کی جہاں شہزادے کے جوتے مسلسل میڈیا کی توجہ کا مرکز بنے رہے، جس وجہ شہرت ان کے مہنگے جوتے نہیں بلکہ جوتوں میں موجود سوراخ تھا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ برطانوی شہزادے ہیری کے جوتوں میں موجود سوراخ کیمرے کی آنکھ میں محفوظ ہوگئے۔

پرنس ہیری اپنے بچپن کے دوست چارلی وین سٹرابینزی کے شادی کے موقع پر بیسٹ مین بنے سیاہ پینٹ کوٹ زیب تن کیے شریک ہوئے جبکہ ان کی نوبیاہتی میگھن مرکل نے دولہن نے سیاہ رنگ کا دیدہ زیب کلب مناکو لباس زیب تن کیا اور سر پر فلپ ٹریسی ٹوپی پہنی ہوئی تھی۔

چارلی وین سٹرابینزی کی شادی میں میڈیا نے شہزادہ ہیری کے جوتے کے سول میں موجود سوراخ کو عقابی نگاہ سے دیکھتے ہوئے کیمرے کی آنکھ میں قید کرلیا۔

غیر ملکی خبر رساں اداروں کا کہنا تھا کہ برطانیہ کے شہزادے ہیری کے سوراخ والے جوتوں کی تصاویر سماجی رابطوں کی ویب سائٹس پر شائع کی گئی تو سوشل میڈیا صارفین کی جانب سے مزیدار تبصروں کا سلسلہ شروع ہوگیا۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر ایک صارف نے شہزادہ ہیری کے سوراخ والے جوتوں پر ٹویٹ کرتے ہوئے کہا کہ ’شہزادہ ہیری کا سوراخ والے جوتے پہننا قابل تعریف ہے اور اسی سادگی کی وجہ سے میں انہیں پسند کرتا ہوں‘۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں