The news is by your side.

Advertisement

8 اکتوبر کو چھٹی کا اعلان

لاہور: پنجاب کے محکمہ تعلیم نے حضرت داتا گنج بخش کے عرس کی مناسبت سے 8 اکتوبر کو چھٹی دینے کا اعلان کردیا۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق وزیرتعلیم پنجاب مراد راس نے 8 اکتوبرکو لاہور کے تمام سرکاری اور نجی اسکولوں میں چھٹی کا اعلان کیا۔ اُن کا کہنا تھا کہ کل یعنی بروز جمعرات حضرت داتا گنج بخش کے عرس کی مناسبت سے لاہور کے تمام تعلیمی ادارے بند رہیں گے۔

یاد رہے کہ حضرت علی بن عثمان الہجویری المعروف حضرت داتا گنج بخش کے 977 ویں عرس کی تقریبات کا آغاز گزشتہ روز ہوا، صاحبزادہ سید سعید الحسن شاہ وزیر اوقاف پنجاب  مہمان خصوصی تھے۔

داتا دربار کے عرس کی تین روزہ تقریبات 6 اکتوبر سے 9 اکتوبر تک جاری رہیں گے، کرونا کے باعث رواں سال عرس کی مناسبت سے مختصر تقاریب کا انعقاد کیا جارہا ہے۔

حضرت داتا گنج بخش رحمة اللہ علیہ

آپ کا پورا نام شیخ سیّد ابو الحسن علی ہجویری ہے، کنیت ابو الحسن لیکن عوام و خواص سب میں “گنج بخش” یا “داتا گنج بخش” (خزانے بخشنے والا) کے لقب سے مشہور ہیں۔ آپ 400 ہجری میں غزنی شہر سے متصل ایک بستی ہجویر میں پیدا ہوئے۔ آپ کے والد بزرگوار کا اسم گرامی سید عثمان جلابی ہجویری ہے۔

جلاب بھی غزنی سے متصل ایک دوسری بستی کا نام ہے جہاں سید عثمان رہتے تھے۔ علی ہجویری ، حضرت زید کے واسطے سے امام حسین کی اولاد سے ہیں۔

حضرت داتا گنج بخش رحمة اللہ علیہ کی ہستی ان اولیائے کرام اور صوفیائے کرام میں سے ایک ہے ۔جنہوں نے بر صغیر پاک و ہند کے ظلمت کدوں کو نورِ اسلام سے منور کیا اور اپنے قول و فعل سے حضور اکرم ﷺ کا اسوہ حسنہ لوگوں کے سامنے پیش کیا۔

حضرت داتا گنج بخش علی بن عثمان شیخ علی ہجویری عظیم صوفی بزرگ تھے جنہوں نے اپنی زندگی میں ہزاروں انسانوں کو مسلمان کی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں