site
stats
انٹرٹینمںٹ

خوفناک طوفان اور بارشیں دنیا میں زبردست تباہی مچا دیں گی

نیویارک : خوفناک طوفان اور بارشیں دنیا میں زبردست تباہی مچادیں گی، دل دہلا دینے والے واقعات سے بھرپور سنسنی خیز فلم جیواسٹورم ریلیز ہونے جارہی ہے۔

امریکا میں آنے والاخوفناک طوفان زبردست تباہی مچا گیا کہ فلم بینوں کو اس موضوع پر بھی فلم بنانے کی سوجھی، محکمہ موسمیات نے ماحولیاتی تبدیلیوں کو دیکھ کر نیا سسٹم بنانے کی کوشش کی، جس سے وہ موسم کو اپنی مرضی سے کنٹرول کرتے ہیں، دوسال بعدسسٹم میں خرابی ہوگئی اور دنیا میں خطرناک طوفان بارش شروع ہوگئی۔

سسٹم کی خرابی سے پیدا ہونے والی موسمیاتی تبدیلیوں سے خوفناک بگولے اور آسمان سے اولوں کے بجائے برف کے گولوں کی بوچھاڑ بھی شروع ہو جاتی ہے، جس سے کسی بھی انسان کا بچ پانا نا ممکن ہو جاتا ہے ۔

موسمیاتی تباہ کاریاں ممالک کو نیست و نابود کر دیتی ہیں، جب ہی ایک سائنسدان ٹائم مشین کی بدولت مستقبل میں پہنچ کر اس طوفان کو روکنے کی کوشش کرتا ہے جس میں وہ کامیاب ہو پائے گا۔

ہالی ووڈ کی سائنس فکشن فلم جیواسٹورم موسمیاتی تبدیلیوں پربنائی گئی ہے۔

فلم میں نامور اداکارجیرالڈ بٹلر مرکزی کردار ادا کررہے ہیں، ان کے علاوہ ایبی کورنش،ایڈ ہیرس، اینڈی گارشیا اورڈریو پاول اہم کرداروں میں نظر آئیں گے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top