The news is by your side.

Advertisement

وزیر داخلہ کی مسئلہ کشمیر کے سلسلے میں عوام سے ریلیاں نکالنے کی اپیل

اسلام آباد: وزیر داخلہ اعجاز احمد شاہ نے مسئلہ کشمیر کے سلسلے میں عوام سے اپیل کی ہے کہ کل بروز جمعہ کشمیری بھائیوں کے ساتھ یک جہتی کے لیے ریلیاں نکالی جائیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیر داخلہ نے عوام سے کشمیریوں کے حق میں ریلیاں نکالنے کی اپیل کر دی ہے، انھوں نے کہا مقبوضہ کشمیر میں بھارتی جارحیت اور ظلم کو کل 60 دن ہو جائیں گے، عوام ریلیاں نکال کر مظلوم کشمیری بھائیوں کے ساتھ اظہار یک جہتی کریں۔

اعجاز شاہ کا کہنا تھا مودی سرکار کا شدت پسند چہرہ دنیا کے سامنے بے نقاب ہو چکا ہے، ہم ایک پرامن قوم ہیں اور حق کے لیے آواز اٹھانے کا شعور رکھتے ہیں، وزیر اعظم نے اقوام متحدہ میں بھی خطاب میں یہی پیغام دیا۔

تازہ ترین:  مادر  وطن کا ہر قیمت پردفاع یقینی بنایا جائے گا، کشمیر ہماری شہ رگ ہے: آرمی چیف

انھوں نے کہا حق خود ارادیت کشمیری بھائیوں کا انسانی اور قانونی حق ہے، کسی کو بھی کشمیریوں کا حق سلب کرنے کی اجازت نہیں ہونی چاہیے، بھارتی سرکار نے کشمیری بھائیوں کا رابطہ پوری دنیا سے منقطع کر دیا ہے۔

وزیر داخلہ نے مزید کہا مودی سرکار اور بھارتی فوج حیوانیت کے آخری درجے پر جا چکے ہیں، اس کا ایجنڈا ہٹلر کی طرح فاشسٹ ہے، پاکستان نے عالمی طور پر مسئلہ کشمیر کے حل کے لیے آواز اٹھائی ہے۔

اعجاز شاہ نے کہا باقی ممالک کو بھی اس مسئلے کے حل کے لیے پاکستان کا بھرپور ساتھ دینا چاہیے، ہر کسی کو انسانیت کے ناطے اس معاملے پر توجہ دینے کی سخت ضرورت ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں