The news is by your side.

Advertisement

آنکھوں کے گرد سیاہ حلقے دور کرنے کیلئے گھریلو ٹوٹکے

کراچی : آنکھوں کے گرد سیاہ حلقے خواتین کی خوبصورتی کو ماند کردیتے ہیں لیکن چند گھریلو ٹوٹکوں سے ان حلقوں سے نجات حاصل کی جاسکتی ہے۔

بادام کا تیل

Almond-Oil

بادام کا تیل سیاہ حلقوں کو دور کرنے میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔

رات کو سونے سے پہلے بادام کے تیل سے آنکھوں کے نیچے ہلکا ہلکا مساج کریں اور سو جائیں، بادام روغن سیاہی دور کرتا ہے۔ ملائمت اور نرمی لاتا ہے۔

کھیرا

Kheera
کھیرے کے سلائس کرکے فریج یا فریزر میں رکھ دیں اور پھر انکو آنکھوں پر اچھی طرح جما کر رکھ لیں۔ کھیرے سے آنکھوں کو ٹھنڈک ملے گی اور اس سے نکلنے والا رس آنکھوں کی جلد کو سکون فراہم کرے گا۔ ہفتے میں دو تین بار یہ عمل کرنے سے بہت جلد سیاہ حلقے نہ صرف صاف ہونا شروع ہو جائیں گے۔

آلو

AAloo

آلوؤں کو چھیل کر ان کا جوس نکال لیں۔ پھر اس جوس میں روئی کے ٹکڑے کو بھگو کر آنکھوں کے نیچے رکھ دیں اور اس بات کو یقینی بنالیں کہ تمام سیاہ حصہ روئی سے ڈھکا ہوا ہو۔ بعد میں ٹھنڈے پانی سے اسے صاف کرلیں۔

عرقِ گلاب

Phool

عرق گلاب جلد اور انکھوں کے گرد سیاہ حلقوں کو دور کرنے میں اہم ہے۔

روئی کے ٹکڑوں کو کچھ دیر کیلئے عرقِ گلاب میں بھگودیں پھر انکو انکھوں پر رکھ کر 15 سے 20 منٹ کیلئے چھوڑ دیں،اچھے نتائج حاصل کرنے کیلئے دن میں 2 بار اس عمل کو دہرائیں۔

ٹماٹراور لیموں

neemo
ٹماٹراور لیموں میں بلیچنگ خصوصیات پائی جاتی ہیں، جو سیاہ حلقوں سے نجات حاصل کرنے کا بہترین ذریعہ ہے ، یہ نہ صرف حلقوں کو ختم کرتا ہے بلکہ آپ کی جلد کو ملائم اور چکمدار بھی بناتا ہے۔

ایک چمچہ ٹماٹر جوس کو ایک چمچہ لیموں کے جوس میں ملاکر آنکھوں کے نیچے لگالیں اور اسے 10 منٹ تک لگے رہنے دیں۔ بعد میں اسے پانی سے صاف کرلیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں