ٹی وی اسکرین پر دکھنے والی لڑکی جب باہر نکلی تو کیا ہوا؟ Horror Prank
The news is by your side.

Advertisement

ٹی وی پر نظر آنے والی چڑیل باہر نکل آئی تو کیا ہوا؟

واشنگٹن: انسان کتنا ہی بہادر کیوں نہ ہوجائے مگر جب اُسے کے سامنے پراسرارمخلوق یا پھر کوئی غیر معمولی حرکت ہوجائے تو وہ خوف زدہ ہوجاتا ہے۔

کرہ ارض پر دو قسم کی مخلوقات پائی جاتی ہیں، ایک وہ جو نظر آتی ہے اور دوسری وہ جو انسانی آنکھ قدرتی معاملات کے باعث دیکھ نہیں سکتی تاہم کچھ مواقعوں پر غیبی چیز کا احساس انسان کو ہوجاتا ہے۔

اگر آپ کہیں سے گزر رہے ہوں یا پھر اچانک آپ کے سامنے غیر معمولی حرکت یا مخلوق آجائے تو دیکھنے والا یقیناً خوفزدہ ہوجاتا ہے، انسانی آنکھ سے نظر نہ آنے والی پراسرار مخلوق جسے عام طور پر (بھوت، جن) کا نام دیا جاتا ہے اگر اُس کی موجودگی کا احساس ہوجائے یا پھر کوئی آپ سے مذاق کررہا تو بہادر شخص بھی تھوڑی دیر کے لیے خوفزدہ ہوجاتا ہے۔

امریکا میں واقع ایک دکان دار نے اپنے گاہکوں کے ساتھ ایک مذاق کیا، یہ اتنا خطرناک مذاق تھا کہ دکان پر آنے والے تقریباً لوگ فرار ہوگئے۔

ویڈیو دیکھیں:

الیکٹرانکس کی دکان پر 50 فیصد خصوصی رعایتی قیمت پر ٹی وی فروخت کیے جارہے تھے جس کی وجہ سے خریدار وہاں کا رخ بھی کررہے تھے، دکاندار نے شوروم (دکان) پر رکھے ٹی وی کی تمام اسکرینوں پر ایک ہی تصویر آویزاں کی ہوئی تھی۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ اسکرین پر ایک لڑکی کی تصاویر آرہی ہے جس کے بالوں سے اُس کا منہ چھپا ہوا ہے تاہم انہی میں ایک ٹی وی ایسا بھی ہے جس میں بالکل ویسی ہی حقیقی لڑکی کو بٹھایا گیا ہے۔

ٹی وی دیکھنے والے خریدار کو جب دکاندار چھوڑ کر دوسری طرف جاتا ہے تو اسی دوران وہ لڑکی ڈبے میں نکل کر باہر آتی ہے اور وہاں کھڑا خریدار اُس کو دیکھ کر بھاگنے کی کوشش کرتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں