The news is by your side.

Advertisement

کراچی والے ہوشیار ، آج سے شدید گرمی پڑنے کا امکان

کراچی :محکمہ موسمیات نے کراچی میں آج شدید گرمی پڑنے کی پیش گوئی کردی اور کہا درجہ حرارت 39 ڈگری سینٹی گریڈ تک جاسکتا ہے تاہم گرمی 41 ڈگری تک محسوس ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق محکمہ موسمیات نے کراچی میں آج دن میں موسم گرم رہنے کی پیش گوئی کرتے ہوئے کہا ہے کہ پارہ 39 ڈگری تک جانے کا امکان ہے تاہم گرمی کی شدت 40 سے 41 ڈگری تک محسوس کی جا سکتی ہے۔

محکمہ موسمیات کا کہنا صبح کےوقت کم سے کم درجہ حرارت 24.5 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا ، شہر کا موجودہ درجہ حرارت 27 ڈگری سینٹی گریڈ اور ہوا میں نمی کا تناسب 83 فیصد ہے۔

یاد رہے محکمہ موسمیات نے کراچی میں گرمی کا الرٹ جاری کیا تھا ، جس میں کہا گیا تھا کہ شہر میں 25 سے 27 مارچ کے دوران شدید گرمی ہوگی۔

محکمہ موسمیات کا کہنا تھا کہ کراچی میں پارہ 38 ڈگری تک جانے کا امکان ہے، تاہم گرم اور خشک ہوا کے باعث گرمی کی شدت 40 ڈگری تک محسوس ہوگی۔

دوسری جانب ملک کے بیشترعلاقوں میں آج موسم گرم اور خشک رہے گا۔۔ محکمہ موسمیات نے آئندہ چوبیس گھنٹے کے دوران کوئٹہ، لاہور، اسلام آباد اور پشاور سمیت ملک کے بیشتر علاقوں میں موسم گرم اور خشک رہنے کی پیشگوئی کی ہے جبکہ کشمیر اور گلگت بلتستان سمیت بالائی علاقوں میں بھی موسم خشک رہے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں