The news is by your side.

Advertisement

حوثی باغیوں کا سعودی آئل ٹینکر پر حملہ ناکام

ریاض: سعودی عرب کے اتحادی افواج نے دعویٰ کیا ہے کہ حوثی باغیوں کی جانب سے سعودی آئل ٹینکر پر حملہ ناکام بنا دیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق یمن کی مرکزی بندرگاہ الحدیدہ کے بحر احمر میں سعودی عرب کے آئل ٹینکر پر حوثی باغیوں نے حملہ کیا جسے عرب اتحاد نے بروقت کارروائی کرتے ہوئے حملہ ناکام بنا دیا۔

عرب میڈیا کے مطابق ایران نواز حوثی باغیوں نے ایک بار پھر سعودی عرب کے آئل ٹینکر کو نشانہ بنانے کی کوشش کی جسے عرب اتحادی افواج نے کامیاب کارروائی کرتے ہوئے ناکام بنا دیا جبکہ حملے میں آئل ٹینکر کو جزوی نقصان پہنچا ہے۔

عرب میڈیا کا کہنا تھا کہ سعودی اتحاد نے اس بات کی وضاحت نہیں کی کہ آیا حوثی باغیوں کا حملہ کس طرح ناکام بنایا، تاہم کامیاب کارروائی کا دعویٰ کیا جارہا ہے۔


سعودی اتحادی افواج کا یمن میں آپریشن فیصلہ کن مراحل میں داخل ہوگیا


اتحادی افواج کی جانب سے جاری کردہ بیان میں کہا گیا ہے کہ تجارت کے لیے استعمال ہونے والا بحر احمر پر اس حملے کے بعد مزید ایسی کارروائیوں کا خطرہ ہے جس کے لیے بھرپور حکمت عملی تیار ہے۔

خیال رہے کہ سعودی اتحادی افواج اور یمن کی سرکاری فوج کی جانب سے یمنی بندر گاہ الحدیدہ پر گذشتہ ماہ سے ایک بڑا آپریشن جاری ہے جس کا مقصد حوثی باغیوں کو بندرگاہی شہر سے خالی کرانا ہے۔

واضح رہے کہ یمن میں سعودی عرب کے اتحادی افواج کی جانب سے جاری آپریشن میں اب تک 145 حوثی باغی ہلاک جبکہ متعدد گرفتار ہوچکے ہیں، ہلاک حوثی باغیوں کی لاشیں مقامی اسپتال کے سرد خانے میں موجود ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں