دپیکا اپنی شادی میں کتنی قیمت کا زیور پہنیں گی؟ -
The news is by your side.

Advertisement

دپیکا اپنی شادی میں کتنی قیمت کا زیور پہنیں گی؟

ممبئی: بالی ووڈ اداکارہ دپیکا پڈوکون نے اپنی شادی کے لیے جیولری اور رنویر کو تحفے میں دینے کے لیے سونے کی چین خرید لی جس کی قیمت ایک کروڑ روپے سے زائد ہے۔

تفصیلات کے مطابق بالی ووڈ اداکارہ اور رنویر سنگھ کی شادی کی تقریبات کا آغاز ہوچکا، دونوں اداکاروں کے اہل خانہ نے شادی کی تقریبات کا آغاز پوجا سے شروع کرنے کا فیصلہ کیا تھا جس کے تحت چار روز قبل بنگلور میں موجود دپیکا کے گھر  پرمذہبی رسم کا انعقاد کیا گیا۔

مذہبی رسم کی تصاویر اداکارہ نے سوشل میڈیا پر شیئر کیں جس میں رنویر یا اُن کے اہل خانہ نظر نہیں آئے البتہ دپیکا کی ٹیم اور اُن کے اہل خانہ موجود تھے، اس موقع پر باجی راؤ مستانی نے نارانجی رنگ کا لباس زیب تن کیا ہوا تھا۔

دپیکا نے جو لباس زیب تن کیا اُسے سبیاسچی نے خصوصی طور پر تیار کیا جبکہ شادی کی تقریب کے لیے بھی اداکارہ نے اُن کے ہی تیار کردہ لباس پہننے کا فیصلہ کیا ہے۔

مزید پڑھیں: دپیکا کے دلہا کا بچپن ، تصویر وائرل

پوجا کی رسم میں دپیکا نے بالوں میں جوڑا باندھا ہوا تھا جبکہ اُن کے کانوں میں جھمکے بھی تھے۔ بالی ووڈ ذرائع کے مطابق اداکارہ نے معروف میک اپ آرٹسٹ کی خدمات حاصل کی تھیں۔

View this post on Instagram

To new beginnings ❤️❤️ @deepikapadukone

A post shared by Shaleena Nathani (@shaleenanathani) on

مذہبی رسم کے بعد دونوں خاندان 2 نومبر کو اٹلی روانہ ہوگئے جہاں اُن کی 14 اور 15 نومبر کو علیحدہ علیحدہ روایات کے مطابق شادی کی تقاریب منعقد کی جائیں گی۔

بھارتی میڈیا کے مطابق دونوں اداکاروں کے اہل خانہ نے شادی کی تیاریاں مکمل کرلی جبکہ انہوں نے اٹلی میں واقع ’لیک کومو‘ بھی بک کرلیا جہاں دو روز تک تقاریب ہوں گی، اٹلی میں ہونے والی تقاریب کو مختصر رکھنے کا فیصلہ کیا گیا جس میں صرف قریبی رشتے دار اور 2 بالی ووڈ اداکار شرکت کریں گے جبکہ مہمانوں کے موبائل استعمال کرنے پر بھی پابندی ہوگی۔

بعد ازاں بھارت واپسی پر دونوں اداکاروں کی طرف سے علیحدہ علیحدہ تقاریب کا انعقاد کیا جائے گا، دپیکا کی طرف سے بنگلور جبکہ رنویر نے تقریب کے لیے ممبئی کا انتخاب کیا۔

View this post on Instagram

❣️ @deepikapadukone wearing @celine @burberry

A post shared by Shaleena Nathani (@shaleenanathani) on

میڈیا رپورٹ کے مطابق دپیکا پڈوکون تین روز قبل ممبئی میں واقع سُنار کی دکان پر پہلے سے منتخب کی جانے والی جیولری لینے پہنچیں اور انہوں نے سونے نقد رقم ادا کر کے خریدا۔

یہ بھی پڑھیں: دپیکا اور رنویر سوشل میڈیا سے خوفزدہ کیوں؟

بھارتی میڈیا کے مطابق اداکارہ کی جیولری میں جھمکے  بھی شامل ہیں جس کی قیمت  ایک کروڑ روپے ہے جبکہ دپیکا نے رنویر سنگھ کو شادی کا تحفہ دینے کے لیے جو سونے کی چین اور لاکٹ خریدا اُس کا وزن 200 گرام اور  قیمت 20 لاکھ روپے ہے۔

دپیکا اپنی شادی میں ایک کروڑ مالیت سونے کا سیٹ پہنیں گی جبکہ انہوں نے رنویر کو تحفے میں دینے کے لیے 20 لاکھ روپے مالیت کی چین کا انتخاب کیا۔

یاد رہے کہ رواں سال کے آغاز سے ہی دپیکا اور رنویر کی شادی کے حوالے سے قیاس آرائیاں جاری تھی البتہ دونوں نے اس پر خاموشی اختیار کی ہوئی تھی تاہم پدمنی کے اداکاروں نے 21 اکتوبر کو اپنی شادی کی تاریخ کا خود ہی اعلان کرتے ہوئے دعوت نامہ شیئر کیا۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر اداکاروں نے اپنی شادی کی تصدیق کی اور بتایا کہ 14 اور 15 نومبر کو ہم ازدواجی بندھن میں بندھ جائیں گے۔

یہ بھی پڑھیں: بھارتی ادکارہ دپیکا نے اسلام قبول کرلیا

یہ بھی یاد رہے کہ دپیکا پڈوکون اور رنویر سنگھ 6 برس قبل فلم رام لیلا کے سیٹ پر ایک دوسرے کے قریب آئے اور پھر اُن کی دوستی ہوئی جس کے بعد محبت کے چرچے میڈیا کی زینت بھی بنے مگر کچھ عرصے بعد دونوں کے تعلقات ختم ہونے کی خبریں بھی سامنے آئیں تھیں۔

واضح رہے کہ رنویر سنگھ اور دپیکا پڈوکون نے سنجے لیلا بھنسالی کی 2013 میں ریلیز ہونے والی فلم رام لیلا، باجی راؤ مستانی میں کام کیا تھا بعد ازاں چار سال وقفے کے بعد دونوں ایک بار پھر پدمنی میں مرکزی کردار ادا کرتے ایک ساتھ نظر آئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں