The news is by your side.

Advertisement

کتوں کو کیسے پکڑیں ؟ اپوزیشن لیڈر سندھ اسمبلی کا چیف سیکریٹری سندھ کو خط

کراچی : اپوزیشن لیڈر سندھ اسمبلی حلیم عادل شیخ نے چیف سیکریٹری سندھ کو خط میں کہا ہے کہ سندھ حکومت کی کیا منصوبہ بندی ہے، اراکین کیسے کتا مار مہم چلائیں۔

تفصیلات کے مطابق اراکین سندھ اسمبلی کیلیے کتے مارمہم شروع کرنے کے حوالے سے ہائی کورٹ کے حکم نامے کے معاملے پر اپوزیشن لیڈر سندھ اسمبلی حلیم عادل شیخ نے چیف سیکریٹری سندھ کو خط تحریرکردیا ہے۔

خط مین حلیم عادل شیخ نے سوال کیا ہے کہ سندھ حکومت کی کیا منصوبہ بندی ہے، اراکین کیسے کتا مار مہم چلائیں؟ گذشتہ مالی سال میں کتا مارمہم کے لیے مختص فنڈز کی تفصیلات فراہم اور متاثرہ مریضوں کے لیے ادویات کی فراہمی اور دیگر سہولیت کی تفصیلات مہیاکی جائیں۔

خط میں کہا گیا ہے کہ ضلعی انتظامیہ کے ساتھ مل کرسندھ حکومت کیا حکمت عملی بنارہی ہے، یہ بات واضح رہے کہ ہمیں میونسپل آفیسرز کے تقرری تبادلے کے اختیارات حاصل نہیں ، یہ اختیارات کچھ مخصوص اراکین کو ہی حاصل ہیں۔

اپوزیشن لیڈر نے کہا کہ بقیہ اراکین کے پاس چیف میونسپل آفیسراور تعلقہ میونسپل آفیسرز کی تبدیلی کے اختیارات نہیں، بتایا جائے کہ اس کے لئے کن اراکین سے رابطہ کیا جائے ، ہم ہر سطح پر سوسائٹی کو کتے کے کاٹنے سے بچانے کے لئے پرعزم ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں