The news is by your side.

Advertisement

سگریٹ نوشی کی عادت چھڑانے کے لیے کامیاب ترین طریقہ سامنے آگیا

دنیا بھر میں متعدد افراد چاہتے ہوئے بھی سگریٹ نوشی سے چھٹکارا حاصل نہیں کرسکتے، تاہم ماہرین نے اب اس کا ایک آسان حل بتا دیا ہے۔

تھائی لینڈ کی سرینا خارینویروٹ یونیورسٹی کے شعبہ طب کی جانب سے کی جانے والی ایک تحقیق میں یہ بات سامنے آئی ہے کہ نکوٹین گم کے بجائے لائم جوس سگریٹ نوشی کی عادت ترک کرنے کے لیے مؤثر کردار ادا کر سکتا ہے۔

ماہرین کی جانب سے کی گئی اس تحقیق میں نکوٹین گم کے مقابلے میں لائم جوس کو سگریٹ نوشی کے خاتمے میں مدد کے طور استعمال کرنے کی تاثیر کا تجربہ کیا گیا۔

اس تحقیق میں 18 برس یا اس زائد عمر کے ایسے افراد کو شامل کیا گیا جو تمباکو نوشی کرتے تھے اور اس عادت سے چھٹکارا حاصل کرنا چاہتے تھے۔

اس تحقیق میں شامل رضاکاروں کو دو الگ الگ گروپس میں تقسیم کیا گیا، ان میں 47 افراد کو تازہ لائم جوس جبکہ دوسرے گروپ کے 53 افراد کو نکوٹین گم استعمال کروائی گئی جبکہ یہ تحقیق 9 سے 12 ہفتوں تک جاری رہی۔

اس تحقیق میں سگریٹ نوشی میں کمی کی تصدیق خارج ہونے والے کاربن مونو آکسائیڈ کی مقدار کی پیمائش کے بعد کی گئی، سگریٹ میں کمی کو کئی دوسرے پیمانوں سے بھی جانچا گیا۔

تحقیق کے نتائج حاصل ہونے پر ماہرین نے دیکھا کہ لائم جوس نکوٹین سے بھرپور گم کا ایک بے ضرر اور محفوظ متبادل ہے جو آسانی سے ہر جگہ دستیاب بھی ہے، جبکہ اس کے ان گنت فوائد میں ٹشوز کو الکلائن کرنا بھی شامل ہے جو عام طور پر تمباکو نوشی کرنے والوں میں زیادہ تیزابیت رکھتے ہیں۔

تحقیق کے دوران دونوں گروپس کا موازنہ کیا گیا جس میں یہ بات سامنے آئی کہ دونوں گروپس میں سگریٹ کی طلب میں کوئی خاص فرق نہیں تھا، لیکن 4 ہفتوں کے بعد لیموں کا رس استعمال کرنے والے اس کے مضر اثرات سے محفوظ رہے اور ان کی طلب میں بھی کمی واقع ہوئی جو ایک خوش آئند بات تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں