The news is by your side.

Advertisement

ان 7 عناصر سے چھٹکارہ زندگی آسان بنانے میں معاون

آج کی زندگی کچھ عرصہ قبل کی زندگی سے بہت مختلف ہے۔ پرانے دور کی زندگی کسی حد تک مشکل اور سہولیات سے عاری تھی۔ آج ہماری دسترس میں ساری دنیا موجود ہے۔ ہماری زندگی کو آسان کرنے والی بے شمار سہولیات اور آسائشیں ہیں۔

لیکن یہ بھی ایک حقیقت ہے کہ ہماری زندگی سے وہ خوشی ناپید ہوچکی ہے جو پچھلے وقتوں میں ایک مشکل اور تکلیف دہ زندگی گزار کر بھی لوگوں کو میسر تھی۔

اس کی وجہ یہ ہے کہ ہم نے اپنی زندگی کو ایسی بہت سی بے مقصد چیزوں میں الجھا لیا ہے جن کا کوئی فائدہ نہیں۔ یہ چیزیں پرانے وقت میں لوگوں کو میسر نہیں تھیں۔ آج کے دور میں یہ بنیادی اشیا میں شمار ہوتی ہیں لیکن در حقیقت یہ ہماری زندگی کو پیچیدہ اور پریشان کن بنا رہی ہیں۔

ماہرین کے مطابق اگر ہم اپنی زندگی سے کچھ بے مقصد اور منفی عناصر کو خارج کردیں تو ہماری زندگی کافی حد تک آسان اور سادہ ہوجائے گی اور ہم خوشی حاصل کرنے میں کامیاب رہیں گے۔ دیکھتے ہیں وہ کیا عناصر ہیں۔

:منفی خیالات سے چھٹکارہ

negative-thoughts

پرانے زمانے میں جب لوگ آپس میں ایک دوسرے سے جڑ کر رہتے تھے تب وہ ایک دوسرے کی خوشیوں میں خوش اور غموں میں غمزدہ ہوتے تھے۔ وہ کم ہی کسی کے بارے میں منفی خیالات رکھتے تھے۔

یہ حقیقت ہے کہ جب آپ منفی خیالات جیسے غصہ، حسد اور انتقام کو اپنے اندر جگہ دیں گے تو یہ آپ کی صلاحیتوں اور دماغی توانائی کو کھا جائیں گے۔ آپ چاہ کر بھی خوش نہیں ہوسکیں گے۔ لہٰذا سب سے پہلے تو اپنی زندگی سے منفی خیالات کا خاتمہ کریں۔

:اسکرینوں سے دور رہیں

screen

ہماری زندگی بہت سی اسکرینوں کی مرہون منت ہوچکی ہے۔ موبائل کی اسکرین، کمپیوٹر کی اسکرین، ٹی وی کی اسکرین۔ جدید ٹیکنالوجی کو استعمال کرنا ضروری ہے لیکن اسے اپنی زندگی پر حاوی کرنا اور دن کا بڑا حصہ اسے دینا ہرگز دانش مندی نہیں۔

ان اسکرینوں کا عمل دخل اپنی زندگی میں کم کریں۔ یقیناً یہ زندگی کی خوشیوں سے لطف اندوز ہونے کی جانب پہلا قدم ہوگا۔

:کم الفاظ کا استعمال

talk

گفتگو کرتے ہوئے سوچیں کہ آپ نے جو الفاظ ادا کیے کیا وہ بامعنی ہیں؟ کیا انہوں نے سننے والوں پر خوشگوار اثرات مرتب کیے؟ اگر نہیں، تو بے مقصد الفاظ کو اپنی زندگی سے خارج کردیں اور ہمیشہ اسی وقت گفتگو کریں جب آپ کے پاس کہنے کے لیے معلوماتی اور بامقصد الفاظ ہوں۔

:مادی اشیا ضروری نہیں

shopping

وسیع و عریض گھر، لمبی گاڑیاں، برانڈڈ کپڑے، جوتے، مہنگے موبائل زندگی میں خوشیاں نہیں لاسکتے۔ اگر آپ کے پاس یہ سب نہیں ہے تو ان کو حاصل کرنے کی انتھک جدوجہد چھوڑ دیں۔

اگر آپ کے پاس یہ سب موجود ہے تو ان کو غیر اہم سمجھیں اور اہمیت اپنے آپ اور اپنے آس پاس موجود افراد کو دیں۔

:اچھی غذا کا استعمال

food

ایک مقولہ ہے، ’ہم وہی ہیں جو ہم کھاتے ہیں‘۔ غیر معیاری و غیر متوازن غذائی اشیا ہمیں جسمانی، ذہنی اور جذباتی طور پر بیمار کرسکتی ہیں۔ کم کھائیں مگر اچھا اور متوازن کھائیں۔

:زندگی کے مقاصد کو کم کریں

goals

ہر شخص سب کچھ حاصل نہیں کرسکتا لہٰذا اپنی زندگی کے لیے بہت زیادہ مقاصد طے مت کریں۔ ایک مقصد کے تحت زندگی گزارنا اچھی عادت ہے لیکن یاد رکھیں اگر آپ یہ مقاصد حاصل کرنے میں ناکام رہے تو یہ آپ کی زندگی کا اطمینان اور خوشی چھین لیں گے۔

وہی مقاصد طے کریں جنہیں آپ حاصل کرسکتے ہوں۔

:خود کو وعدوں سے آزاد کریں

commitments

جو لوگ ہماری زندگی میں اہم نہیں ان سے وعدے وعید مت کریں۔ اگر آپ وہ وعدے پورے نہ کر سکے تو آپ شرمندگی کا شکار ہوں گے، اور اگر پورے کرنا چاہیں گے تو اس کے یے آپ کو اپنا اچھا خاصا وقت صرف کرنا پڑے گا۔

وہ وقت آپ اپنے قریبی عزیزوں اور پیاروں کے ساتھ گزار سکتے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں