The news is by your side.

Advertisement

آپ کی پیدائش کا مہینہ آپ کے لیے کیوں اہم ہے؟ جانیے

کولمبیا یونیورسٹی نیویارک کے سائنس دانوں نے دوملین لوگوں کے میڈیکل ریکارڈز کی جانچ پڑتال کے بعد یہ تحقیق پیش کی ہے کہ لوگوں کی ’’پیدائش کے مہینے‘‘ اور ان کو ہونے والی ’’بیماریوں‘‘ میں گہرا تعلق ہے۔

تحقیق سے پتہ چلا کہ اکتوبر کے مہینے میں پیدا ہونے والے افراد ذیادہ بیمار پڑتے ہیں،اِن میں سینے کا انفیکشن عام ہوتا ہے جب کہ مئی اور اگست میں پیدا ہونے والے کم بیمار پڑتے ہیں۔

ریسرچ کمیٹی کے سربراہ ڈاکٹر نِکولس کے مطابق کسی بھی بیماری کے لیے دیگر ’’رسک فیکٹر‘‘ جیسے خوراک، ورزش ماحول، طرزِ زندگی اور وراثت کے مقابلے میں ’’پیدائش کا مہینہ‘‘ بہ طور رسک فیکٹر زیادہ اہم نہیں۔

انہوں نے وضاحت کی کہ اگر آپ اُس مہینے میں پیدا ہوئے ہیں جس میں بیماریوں کا تناسب ذیادہ ہے تو پریشان نہ ہوں،جیسے اکتوبر کے ماہ میں پیدا ہونے والے لوگوں میں سینے کا انفیکشن عام ہے تاہم اگر دوسرے’’رسک فیکٹر‘‘ کے تناظر میں دیکھا جائے تو یہ تناسب بہت کم ہو جاتا ہے۔

تاہم تحقیق کرنے والے سائنس دانوں کے نزدیک یہ بات بعید القیاس نہیں کہ مستقبل قریب میں ’’پیدائش کا مہینہ‘‘ کو بھی بیماریوں کی تشخص اور علاج کے لیے ایک اہم ’’رسک فیکٹر‘‘ کے طور پر لیا جانے لگے گا،جس سے بیماریوں کی تشخص اور اُس کے علاج میں مدد ملے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں