رتیک کوگنگنا کی جانب سے کی جانے والی خفیہ ای میلز کا انکشاف -
The news is by your side.

Advertisement

رتیک کوگنگنا کی جانب سے کی جانے والی خفیہ ای میلز کا انکشاف

بھارتی ویب سائٹ نے کنگنا کی جانب سے رتیک روشن کوکی جانے والی خفیہ ای میلز کا انکشاف کردیا۔

تفصیلات کے مطابق رتیک روشن نے موصول ہونے والی ای میلز سائبر کرائمز اتھارٹی کو جمع کروادیں. رتیک اپنےدیے ہوئے موقف پر قائم ہیں جس میں انہوں نے کہا تھا کہ گنگنا راناوت ان کو بے شمار ای میلز بھیج کرذہنی طور پر ہراساں کر رہی ہیں.

بھارتی ویب سائٹ کی جانب سے کچھ ای میلز کی کاپیاں شائع کی گئیں ہیں جس میں گنگنا کی جانب سے بھیجی جانے والی ای میلز کوواضح طور پردیکھا جاسکتا ہے.
kkkk11
kkkk222
kkkkk3333
kkkkk44
kkkk555

kkkk666
تاہم گنگنا کی جانب سے کچھ عرصے تک اس خبر پر کوئی ردِعمل نہیں دیا گیا جبکہ، ایک پولیس آفیسر نے اپنی شناخت ظاہر نہ کرنے پر ویب سائٹ حکام سے بات چیت کرتے ہوئے بتایا کہ رتیک روشن اس پورے معاملے میں بے قصور ہیں اور ان کی جانب سےاداکارہ کوای میلز نہیں کی گئی.

پولیس کا کہنا ہے کہ فارنسک رپورٹ سے یہ پابت ہوتا ہے کہ ادکار بے قصور ہیں. اداکارہ کی جانب سے چھ ماہ کے دوران 3000 ای میلز کی گئی ہیں .ادکار کے فون ریکارڈز سے بھی ثابت ہوتا ہے کہ انہوں نے پچھلے سات سالوں میں گنگنا کو صرف چار بار کالز کی گئیں.

اداکار کے پاسپورٹ کاپی سے ثابت ہوتا کہ اداکارہ جب پیرس میں تھیں اَس وقت وہ وہان موجود نہیں تھے. اور انکی اداکارہ سے کوئی منگنی نہیں ہوئی.

رتیک روشن کی جانب سےگنگنا کو قانونی نوٹس بھیجا گیا ہے جس میں اداکارہ کی جانب سے ذہنی طور پر ہراساں کرنے کا الزام ہے، اسی دوران گنگنا کی جانب سے الزام لگایا گیا ہے کہ ادکار نے ان کا اکاوَنٹ ہیک کر کے ای میلز کو مٹادی ہیں.

مشہور شخصیات کے درمیان تلخ جملوں کے تبادلے کے علاوہ قانونی نوٹس اور ای میلز انکشاف کے بعد لفظوں کی یہ جنگ ایک نئی صورتحال اختیار کرجائے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں