The news is by your side.

Advertisement

ہواوے کی اسمارٹ گھڑی سے اب کال بھی ہو سکتی ہے

چین کی ٹیلی کمیونیکیشن کمپنی Huawei نے eSim فیچر سے لیس اسمارٹ گھڑی متعارف کرا دی۔

اگر آپ کے پاس موبائل فون نہ ہو توکتنی بڑی پریشانی پیدا ہو سکتی ہے، لیکن اب فکر نہیں، ہواوے نے ایک نہایت خوب صورت eSIM فیچر سے لیس اسمارٹ گھڑی متعارف کرا دی ہے، جس کے ذریعے آپ کال بھی وصول کر سکتے ہیں اور ٹیکسٹ میسجز بھی۔

ٹیکنالوجی کی دنیا میں ہواوے کی WATCH 3 Pro اسمارٹ گھڑی آج کل صارفین کی توجہ کا مرکز بنی ہوئی ہے، کمپنی کی جانب سے متعارف کردہ ‘ہواوے واچ تھری پرو’ اسمارٹ گھڑی لمبی بیٹری لائف سے لیس جدید ترین فلیگ شپ اسمارٹ واچ ہے۔

دوسری اسمارٹ گھڑیوں کے مقابلے میں لمبی چلنے والی بیٹری ٹائمنگ کے ساتھ ساتھ یہ کلاسک پریمیم ڈیزائن کی حامل ہے، موبائل فون پاس نہ بھی ہو تو اس گھڑی کے ذریعے کالز یا ٹیکسٹ میسجز موصول ہوتے ہیں، صارفین آسانی سے گھڑی کے ذریعے کال بھی کر سکتے ہیں اور پیغامات کا جواب دے سکتے ہیں۔

یہ اسمارٹ گھڑی ایک آزاد کالنگ سسٹم کو سپورٹ کرتی ہے، جو آپ کو اپنی بیرونی سرگرمیوں کے باعث بغیر فون کے بھی باہر رہنے کی سہولت دیتا ہے۔

بعض اوقات جب آپ اپنے فون کو کہیں گھر سے باہر لے جانے میں تکلیف محسوس کرتے ہوں، تو آپ صرف اس گھڑی کے استعمال سے اپنے فون سے منسلک رہ سکتے ہیں۔

ایک بار جب صارف اپنے اسمارٹ فون پر E-Sim سروس کو فعال کر دیتا ہے تو وہ اپنی اس گھڑی پر اپنا موبائل نمبر حاصل کر لیتا ہے اور اپنے اسمارٹ فونز کی طرح ڈیٹا اور وائس پیکجز سے اسمارٹ گھڑی سے لطف اٹھا سکتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں