The news is by your side.

Advertisement

طوفانی بارشوں کے بعد حب ڈیم میں پانی کی سطح میں اضافہ

کراچی: باران رحمت کے زحمت بننے کے بعد کراچی کے شہریوں کو خوشخبری مل گئی، حب ڈیم میں پانی کی سطح میں اضافہ ہوگیا جس کے بعد ضلع غربی اور دیگر علاقوں میں پانی کی صورتحال بہتر ہوجائے گی۔

تفصیلات کے مطابق کراچی اور حب میں طوفانی بارشوں کے بعد حب ڈیم میں پانی کی سطح میں اضافہ ہوگیا۔ حب ڈیم میں پانی کی سطح 307 فٹ تک پہنچ گئی۔

واٹر بورڈ کے مینیجنگ ڈائریکٹر کا کہنا ہے کہ باران رحمت کی وجہ سے حب ڈیم میں مسلسل پانی بڑھ رہا ہے، ضلع غربی اور دیگر علاقوں میں پانی کی صورتحال بہتر ہوجائے گی۔

ان کے مطابق حب ڈیم میں پانی کی سطح بلند ہونے سے شہر کو 2 سال تک پانی فراہم کیا جا سکتا ہے، حب ڈیم سے 10 کروڑ گیلن پانی یومیہ فراہم کیا جا رہا ہے۔

واضح رہے کہ گزشتہ 2 روز میں کراچی میں طوفانی بارشیں ہوئی ہیں، بارشوں کے باعث سیلابی پانی نشیبی علاقوں میں داخل ہوگیا ہے جبکہ شہری سیلاب کی صورتحال پیدا ہوگئی۔

مختلف ندی نالوں میں طغیانی کے بعد کئی ملحقہ سڑکیں زیر آب آچکی ہیں، جہاں سے جانے کا راستہ بند ہوچکا ہے۔ پانی کی وجہ سے ٹریفک کا نظام درہم برہم ہوگیا ور لوگ گھنٹوں تک سڑکوں پر کھڑے رہے۔

پورے شہر میں بجلی کا نظام بھی بری طرح متاثر ہوا ہے، کئی علاقوں میں 36 گھنٹوں تک بجلی غائب رہی جبکہ بارشیں بند ہوجانے کے بعد بھی بجلی کی آنکھ مچولی جاری رہی۔

مختلف علاقوں میں امدادی کارروائیوں کے لیے فوج کو طلب کرلیا گیا۔ متعدد سڑکوں پر تاحال نکاسی کا کام نہیں شروع کیا گیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں