The news is by your side.

Advertisement

حدیبیہ پیپرملزکیس، سپریم کورٹ کا نیب کی اپیل پر تفصیلی فیصلہ جاری

اسلام آباد : سپریم کورٹ نے حدیبیہ پیپر ملز کیس دوبارہ کھولنے کی اپیل مسترد کرنے سے متعلق تفصیلی فیصلہ جاری کر دیا، فیصلے میں کہا گیا ہے کہ ریفرنس خارج کرنے کا فیصلہ درست تھا، ریفرنس کامقصد فریقین کودباؤمیں لانا تھا۔ نیب نے لاہور ہائی کورٹ سے دوبارہ تحقیقات کی استدعا ہی نہیں کی۔

تفصیلات کے مطابق سپریم کورٹ نے حدیبیہ کیس کھولنے کی نیب اپیل مستردکرنے سے متعلق تفصیلی فیصلہ جاری کردیا، تفصیلی فیصلہ 36 صفحات پر مشتمل ہے، 36صفحات پرمشتمل فیصلہ جسٹس قاضی فائزعیسیٰ نےتحریر کیا۔

سپریم کورٹ کی جانب سے جاری فیصلہ میں کہا گیا ہے کہ ریفرنس خارج کرنے کا فیصلہ درست تھا، نیب نےدوبارہ تحقیقات کی ہائی کورٹ میں استدعا ہی نہیں کی، ریفرنس بحالی کیلئے4سال تک کوئی درخواست دائر نہیں کی گئی، بحالی کی درخواست اس وقت دی جب ریفرنس اپنی موت آپ مرچکا تھا، فیصلہ

فیصلے میں کہا گیا ہے کہ شریف خاندان کو مروجہ قانونی طریقہ کار فراہم نہیں کیا گیا، ریفرنس التوامیں رکھ کر قانون کی دھجیاں اڑائی گئیں، ریفرنس زیر التوا رکھنے کی کوئی وجہ نہیں بنتی تھی، ریفرنس کامقصد فریقین کودباؤمیں لاناتھا۔

تفصیلی فیصلہ کے مطابق میڈیا زیر سماعت کیس پر بات کرنے میں ذمہ داری کامظاہرہ کرے، فیصلہ جاری ہوجائے تو اس کا تنقیدی جائزہ لیا جا سکتا ہے، ازسرنوتحقیقات کی اجازت دینےوالےجج نےوجوہات نہیں لکھیں، دوبارہ تحقیقات سے روکنے کے فیصلے سے اتفاق کرتے ہیں۔


مزید پڑھیں : سپریم کورٹ نے نیب کی حدیبیہ پیپرملزکیس دوبارہ کھولنے کی اپیل مسترد کردی


فیصلے میں کہا گیا ہے کہ شریف خاندان کو صفائی کا موقع نہیں دیا گیا تھا، نیب نے اصل وقت پرعدم دلچسپی کا اظہارکیا، ملزمان کو عدالت میں پیش کیا نہ ہی فرد جرم عائد ہوئی، نیب نے گواہ پیش کیے نہ ہی کوئی شواہد، ریفرنس میں نیب کی جانب سے بار بار التوالیا گیا۔

یاد رہے گذشتہ ماہ سپریم کورٹ آف پاکستان نے نیب کو حدیبیہ پیپرملزکیس دوبارہ کھولنے کی اجازت نہیں دی تھی اور نیب کی اپیل مسترد کرتے ہوئے کہا تھا کہ عدالت نیب کےدلائل سےمطمئن نہیں ہوئی، درخواست مسترد کرنے کی وجہ تحریری فیصلےمیں بتائی جائےگی۔

یاد رہے کہ پانامہ کیس کے دوران عدالت کے سامنے نیب نے اس کیس میں اپیل دائر کرنے کا اعلان کیا تھا، اس کیس میں پنجاب کے وزیر اعلی شہباز شریف کا نام شامل ہے۔ لاہور ہائی کورٹ نے نیب کا ریفرنس خارج کرتے ہوئے نیب کو حدیبیہ پیپرز ملز کی دوبارہ تحقیقات سے روک دیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں