The news is by your side.

Advertisement

انسانی اعضا سے برف ہٹائے جانے کا انکشاف

ماسکو: روس میں انسانی ہڈیوں سے برف ہٹانے کے دلخراش مناظر نے لوگوں کے رونگٹے کھڑے کردئیے ہیں۔

روس کے ایک قصبے میں مقامی لوگو ں کو یہ دیکھ کر سخت صدمہ پہنچا کہ انسانی ہڈیاں مٹی میں ملی ہوئی ہیں ، جس میں انسانی سر بھی شامل ہے، ان ہڈیوں سے سڑک پر موجود برف کو ہٹایا جارہا ہے۔

روسی قصبے کیرنسک کے رہائشی افراد نے جب یہ دل خراش مناظر دیکھےتو اس کی تصاویر سوشل میڈیا پر پوسٹ کیں، جس نے بعد مقامی پولیس حرکت میں آئی اور اس سنگین معاملے کی تحقیقات شروع کیں۔

پولیس کی جانب سے پیش کی گئی رپورٹ میں بتایا گیا کہ یہ باقیات سو سال سے زیادہ پرانی ہیں ، ہوسکتا ہے کہ یہ انیس سو سترہ سے انیس سو بیس کے درمیان روس میں ہونے والی خانہ جنگی سے متاثر ہونے والے افراد کی ہوں۔

روسی نیوز ایجنسی انٹرفیکس کا اس حوالے سے کہنا ہے کہ انسانی کھوپڑیاں تقریبا سو سال پرانی ہے دیگر باقیات کا ماہرین مطالعہ کر رہے ہیں۔غیر ملکی میڈیا رپورٹ کے مطابق اگرچہ باقیات کی تصدیق انسانی ہڈیوں کے طور پر کی گئی ہے ، تاہم حکام کی جانب سے اس کی وضاحت پیش نہیں کی گئی کہ یہ کیوں منظر عام پر آئی، علاقے میں یہ بھی اطلاعات زیر گردش ہیں کہ یہ باقیات کسی نجی ٹھیکیدار کی غفلت کا نتیجہ ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  انسانی ہڈیوں اور کھوپڑیوں سے تعمیر کی گئی خوفناک دیوار

واضح رہے کہ کچھ ماہ قبل جاپانی شہر اوساکا میں بھی کھدائی کے دوران پندرہ سو سے زائد انسانی ہڈیاں دریافت ہوئی تھی جو کہ ممکنہ طور پر ایک سو ساٹھ سال پرانی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں