The news is by your side.

Advertisement

عوام اپوزیشن کے تعصب پر مبنی پراپیگنڈے سے مرعوب نہیں ہوں گے، ہمایوں اختر خان

لاہور: پاکستان تحریک انصاف کے رہنما ہمایوں اخترخان کا کہنا ہے کہ بد قسمتی سے سابقہ حکمران عوام کی بجائے اپنے خاندانوں کی زندگیوں میں آسودگی کے لیے کوشاں رہے۔

تفصیلات کے مطابق تحریک انصاف کے رہنما ہمایوں اختر خان نے کہا کہ معیشت کے حوالے سے مثبت اشاریے حوصلہ افزاء ہیں اور انشا اللہ چند سالوں میں عوام کی زندگیوں میں اس کے نمایاں آثارنظر آئیں گے۔

انہوں نے کہا کہ حکومت نے ہرگز یہ دعویٰ نہیں کیا کہ ہم نے ایک سال میں عوام کے لیے دودھ اور شہد کی نہریں بہا دی ہیں بلکہ سابقہ حکمرانوں کے بیگاڑ کو مرحلہ وار درست کیا جارہا ہے۔

ہمایوں اختر خان نے کہا کہ حکومت عوام کو زندگی کی بنیادی سہولیات کی ترجیحی بنیادوں پر فراہمی کے لیے عملی اقدامات کررہی ہے، ایم ٹی آئی ایکٹ صحت کے شعبے میں اصلاحات کی جانب پیشرفت ہے جس سے عام آدمی کو سرکاری اسپتالوں میں پرائیویٹ اسپتال کی طرز پر سہولیات ملیں گی۔

تحریک انصاف کے رہنما نے کہا کہ اپوزیشن اس ایکٹ کے حوالے سے جان بوجھ کر ابہام پیدا کررہی ہے جو عوام دشمنی کا ثبوت ہے۔

انہوں نے کہا کہ ہمایوں اختر خان نے کہا کہ عوام با شعور ہو چکے ہیں اور وہ اپوزیشن کے تعصب پر مبنی پراپیگنڈے سے مرعوب نہیں ہوں گے۔

ہمایوں اختر خان نے کہا کہ پاکستان تحریک انصاف کی حکومت اپنے منشور کے ایک ایک نقطے پر عمل کرے گی اور انشااللہ جب پانچ سال بعد عوام کی عدالت میں جائیں گے تو سرخروہوں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں