The news is by your side.

Advertisement

ہمایوں سعید نے آخر کار اپنی ضد چھوڑ دی

لندن: پاکستان شوبز انڈسٹر کے معروف اداکار ہمایوں سعید نے آخر کار اپنی ضد چھوڑ دی ہے اور بالآخر لندن پہنچ گئے ہیں۔

سلمان اقبال فلمز، اے آر وائی فلمز اور سکس سگما پلس کی مشترکہ پیشکش فلم ”لندن نہیں جاؤں گا“ کے مرکزی کردار ہمایوں سعید لندن پہنچ گئے۔

اے آر وائی فلمز کے بینر تلے بننے والی فلم ”لندن نہیں جاؤں گا“ میں مرکزی کردار ادا کرنے والے ہمایوں سعید فلم کی تشہیر کیلئے لندن پہنچ گئے ہیں، لندن میں اے آر وائی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے ہمایوں سعید نے کہا کہ لندن نہ جانے کی ضد فلم کیلئے تھی اور وہ میرا سیاسی بیان تھا۔

انہوں نے کہا کہ سیاسی بیان غلط بھی ہوسکتا ہے، میں یہاں لندن والوں سے کہنے آیا ہوں کہ آپ لوگوں نے فلم دیکھنے لازمی جانا ہے۔

اداکار نے کہا کہ چاہے میں لندن آؤں یا نہ آؤں لیکن یہ فلم آپ کو پسند آئے گی، ”پنجاب نہیں جاؤں گی“ میں لوگوں کو فلم کے ڈائیلاگز بہت پسند آئے تھے اور اس فلم میں بھی ڈائیلاگز مزے دار ہیں۔

ہمایوں سعید نے بتایا کہ فلم کا میوزک اچھا ہے اور اس میں چار گانے ہیں، اب تک ریلیز ہوںے والے دونوں گانوں کو پسند کیا گیا ہے اور امید ہے باقی گانے بھی لوگوں کے پسند آئیں گے۔

اپنے کردار کے حوالے سے انہوں نے کہا کہ میں فلم میں سب سے شریف کردار میرا ہی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ’لندن نہیں جاؤں گا‘ کی خاص بات کیا ہے؟ ہمایوں سعید نے بتادیا

اس سے قبل مارننگ شو میں فلم کے حوالے سے گفتگو کرتے ہوئے اداکار کا کہنا تھا کہ فلم کی کہانی پنجاب نہیں جاؤں گا سے بالکل مختلف ہے اور اس کے ڈائیلاگ اور کہانی اہمیت کی حامل ہے۔

یاد رہے کہ فلم ”لندن نہیں جاؤں گا“ اس عید الاضحیٰ پر اے آر وائی فلمز کے بینر تلے ریلیز کی جائے گی، فلم میں سپر اسٹار ہمایوں سعید، مہوش حیات، کبریٰ خان، گوہر رشید اور سہیل احمد جلوے دکھائیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں