The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب میں پھنسے مزید سیکڑوں پاکستانی مشکلات کا شکار

اسلام آباد : سعودی عرب کے شہر دمام میں ایک اور سعودی کمپنی میں کام کرنے والے مزید سیکڑوں پاکستانی مشکلات کا شکار ہیں متاثرہ پاکستانی کئی ماہ سے بغیر تنخواہ اور واجبات کی زندگی گزار رہے ہیں۔

اطلاعات کے مطابق دمام میں ایک سعودی کمپنی کے دیوالیہ ہونے ہونے کے باعث سینکڑوں پاکستانی مشکلات ہیں ،کمپنی میں کام کرنے والے ملازمین کو چھ ماہ سے تنخواہ نہیں دی گئی اور نہ ہی انہیں وطن واپس آنے کے لئے پاسپورٹ فراہم کیا جا رہا ہے ۔

متاثرین کا احتجاج کرتے ہوئے کہنا تھا کہ ہم قیدیوں کی طرح زندگی گزار رہے ہیں ہمیں کھانے کے لئے صرف دال چاول دیا جارہا ہے، ہمارے وا جبات کے حصول کیلئے سفارتخانہ ہماری مدد کرے۔


سی ای اواے آروائی سلمان اقبال کا سعودی عرب میں پھنسے پاکستانیوں کے لیےاہم اعلان


دوسری جانب گزشتہ روز سعودی ایئرلائن کی 2 پروازیں سینکڑوں مزدوروں کولے کر پاکستان پہنچ گئیں، پہلی فلائٹ صبح 5 بجے جبکہ دوسری فلائٹ دن2 بجے بینظیرانٹرنیشنل ایئرپورٹ اسلام آباد پہنچی۔

وزارت سمندر پار پاکستانیز کے ترجمان نے2 فلائٹس کے آنے کی تصدیق کرتے ہوئے کہا کہ مزدوروں کی واپسی کا سلسلہ آئندہ چند روز تک جاری رہے گا۔


وزیراعظم کا سعودی عرب میں پھنسے پاکستانیوں کے لیے امداد کا اعلان


متاثرہ پاکستانیوں کے استقبال کیلیے عزیزو اقارب کی بڑی تعداد ایئر پورٹ پر موجود تھی جواپنے پیاروں سے لپٹ کرروتے رہے، اس دوران رقت انگیز مناظر دیکھنے میں آئے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں