The news is by your side.

بھوکا اور خونخوار ریچھ سپر مارکیٹ میں گھس گیا، پھر کیا ہوا؟ ویڈیو وائرل

کیلیفورنیا کی ایک مارکیٹ میں ایک بھوکے ریچھ نے بڑے آرام سے داخل ہوکر اپنی پسند کی چیزیں پکڑیں اور چلتا بنا، ڈیوٹی پر مامور اہلکار کے چھکے چھوٹ گئے۔

امریکہ کے شاپنگ مال میں اپنی بھوک مٹانے کیلئے گھسنے والے ریچھ کی معصومانہ حرکت کو دیکھنے والے مسکرائے بغیر نہ رہ سکے۔

سپر مارکیٹ میں آدھی رات کے وقت داخل ہونے والے ریچھ کو ڈیوٹی پر مامور ملازم نے دیکھا اور اس منظر کی ویڈیو بنالی جو سوشل میڈیا پر خوب وائرل ہورہی ہے۔

وائرل ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ جب ایک بھورے رنگ کا بھوکا ریچھ کیلیفورنیا کی اولمپک ویلی میں قائم سیون الیون نامی اسٹور میں داخل ہوتا ہے اور سیدھا اسنیکس اور کینڈی بارز سے اپنی پسند کے پیکٹ اپنے منہ میں دبا لیتا ہے۔

یہ واقعہ گزشتہ ہفتے اس وقت پیش آیا جب کیشیئر کرسٹوفر کنسن جو مذکورہ اسٹور میں نائٹ شفٹ میں ڈیوٹی کر رہے تھے نے اسٹور کا دروازہ کھلا دیکھا۔

انہوں نے میڈیا کو بتایا کہ پہلی نظر میں اسے دیکھ کر تو میرے بھی ہوش اڑ گئے میں حیران و پریشان تھا کہ کیا کروں کیونکہ یہ ایک خوفناک ریچھ تھا جو عام ریچھوں سے 20 سے 30 فیصد بڑے سائز کا تھا۔

انہوں نے بتایا کہ چند ہی لمحوں بعد مجھے احساس ہوا کہ یہ بھوکا ہے اور صرف کھانے کی تلاش میں ہی یہاں آیا ہے، اور وہی ہوا ریچھ اسنیکس اور کینڈی کے کچھ پیکٹ منہ میں دبائے خاموشی سے باہر نکل گیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں