The news is by your side.

Advertisement

کچے کانوں والے شوہرکو کس طرح ہینڈل کیا جائے؟

ہمارے معاشرے میں بہت سے افراد اپنی نفسیاتی گرہوں کے سبب کسی کی بھی بات پر فوراً یقین کرلیتے ہیں اوراس کے بعد اپنے اہل خانہ کی زندگی اجیرن کردیتے ہیں۔

اے آروائی ڈیجیٹل کے مارننگ شو ’’گڈ مارننگ پاکستان‘‘میں اس حوالے سے خصوصی سیگمنٹ کا اہتمام کیا گیا جس میں ماہر نفسیات ڈاکٹر عمران نے خصوصی شرکت کرکے سامعین کو مفید مشوروں سے نوازا۔

پروگرام کےدوران ایک خاتون کالر نے اپنی شناخت مخفی رکھتے ہوئے بتایا کہ ان کے شوہر بے پناہ شکی مزاج کے ہیں اور کسی کی بھی بات کو فوراً ہی قبول کرکے گھر میں لڑائی جھگڑا شروع کردیتے ہیں۔ خاتون نے یہ بھی بتایا کہ ان کے شوہر نہ صرف یہ کہ گھر میں بدکلامی کرتے ہیں بلکہ لوگوں کے سامنے بھی ان کی بے عزتی کردیا کرتے ہیں۔

خاتون کے سوال پر ڈاکٹر عمران نے حیرت انگیز انکشاف کیا کہ اس قسم کے لوگ درحقیقت ذہنی مسائل کا شکار ہوتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ بہت سے افراد بچپن میں احساسِ محرومی اور پیار کی کمی کا شکار رہے ہوتے ہیں۔

ان کی زندگی میں ماضی کی مشکلات کے سبب پیدا ہونے والا یہ خلا ان افراد کو مجبور کرتا ہے کہ وہ اپنا رویہ خراب کریں ، بدکلامی کریں اور اپنے زیر اثر افراد پر اپنی فرسٹریشن نکالیں۔

ڈاکٹر عمران کا کہنا تھا کہ اس مسئلے کا حل آسان بھی ہے اور مشکل بھی ، سب سے پہلے تو متاثرہ فریق کو یہ سمجھنا ہوگا کہ اس کے مدمقابل جو شخص ہے اسے کچھ نفسیاتی مسائل درپیش ہیں جن کا تدارک بے حد ضروری ہے ۔ اگر ان مسائل کو حل کرلیا جائے تو زندگی خوش گوار ہوسکتی ہے۔

انہوں نے مشورہ دیا کہ اس معاملے میں متاثرہ فریق یعنی خاتون کچھ عرصہ اپنے صبر کے دامن کو مزید وسیع کرکے اپنے شوہر کو وقت دینا شروع کریں ۔ ان کے اعمال کی حد سے زیادہ تعریف شروع کردیں۔ ان کے ہر اچھے برے ، چھوٹے اور بڑے عمل کو سراہیں اور ان کو کسی حد تک سر پر بٹھا لیں۔

احساسِ کمتری کا مارا ہو ا شخص جب دیکھے گا کہ اسے توجہ کا مرکز بنایا جارہا ہے تو رفتہ رفتہ آپ اس کے رویے میں تبدیلی دیکھیں گے اور وہ حد سے زیادہ تعریف جو اسے آپ کے ذریعے مل رہی ہے ، اس سے ہاتھ دھونے کے خوف کے سبب اپنے رویے کی اصلاح کرنا شروع کردے گا۔


یہ ویڈیو اور تحریر مفادِ عامہ کے لیے شیئر کی جارہی ہے تاہم نفسیاتی مسائل میں کوئی بھی طریقہ حتمی نہیں ہوتا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں