The news is by your side.

Advertisement

میاں بیوی کو ہتھوڑے کے وار سے قتل کرنے والا سفاک ملزم گرفتار

لاہور : پولیس نے ڈیڑھ ماہ قبل پر اسرار انداز میں قتل ہونے والے معمر میاں بیوی کے قاتل کو ڈھونڈ نکالا، ڈکیتی کی واردات کے دوران ملزم نے عمر رسیدہ جوڑے کو موت کی نیند سلادیا تھا۔

لاہور پولیس نے اندھے قتل کی تفتیش کے بعد قاتل کو گرفتار کرلیا ہے اس حوالے سے ایس ایس پی انویسٹی گیشن نے اے آر وائی نیوز کو بتایا کہ ڈیڑھ مہینہ پہلے لاہور میں میاں بیوی کو قتل کرنےوالا ان کا پڑوسی گرفتار کرلیا گیا ہے۔

پولیس کے مطابق ملزم شہباز نے ڈیڑھ ماہ قبل میاں بیوی کو ہتھوڑے کے وار سے قتل کیا، مقتولین میں80سالہ محمدانور اورانک ی اہلیہ جس کی عمر76سالہ نسیم شامل ہیں۔

ایس ایس پی انویسٹی گیشن کا کہنا ہے کہ پڑوس میں رہنے والا ملزم شہباز رقم لوٹنے کیلئے مقتولین کے گھر میں داخل ہوا اورواردات کے بعد دونوں معمر افراد کو موت کے گھاٹ اتار دیا۔ پولیس کا مزید کہنا ہے کہ مقتولین کے دونوں بیٹے بیرون ملک رہائش پذیر ہیں، دوںوں میاں بیوی اکیلے ہی گھر میں قیام پذیر تھے۔

علاوہ ازیں سی سی پی او نے نالے سے 8سالہ بچے کی لاش ملنے کا سختی سے نوٹس لیا ہے، اس حوالے سے غلام محمود ڈوگر نے ایس پی ماڈل ٹاؤن سے واقعے کی رپورٹ طلب کرلی۔

ذرائع کے مطابق سی سی پی او غلام محمود ڈوگر نے ملزمان کی فوری گرفتاری کا حکم دیتے ہوئے کہا ہے کہ ملزمان کو جلد کیفر کردار تک پہنچا کر ورثا کو انصاف فراہم کیا جائےگا، یاد رہے کہ ارسلان نامی بچے کے اغوا کا مقدمہ گزشتہ روز تھانہ نشتر میں درج ہوا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں