The news is by your side.

Advertisement

لازوال محبت، سالگرہ پر شوہر نے بیوی کو گردہ عطیہ کردیا

فلوریڈا: امریکی شہری نے شادی کی 23ویں سالگرہ پر اپنی اہلیہ کی جان بچانے کے لیے انہیں گردہ بطور تحفہ عطیہ کر کے محبت کی نئی مثال قائم کردی۔

تفصیلات کے مطابق میاں بیوی کا رشتہ محبتوں سے بھرا ہوتا ہے جس کی لازوال کہانیاں آئے روز سننے اور دیکھنے کو ملتی ہیں، کسی بھی معاشرے میں شوہر اور اہلیہ کو ایک قلب دو جان یا پھر ایک گاڑی کے دو پہیوں کی تشبیہ دی جاتی ہے جس کا مقصد یہ بتانا ہوتا ہے کہ دونوں کا ساتھ ایک دوسرے کے لیے کس قدر ضروری ہے۔

امریکی میڈیا کے مطابق ریاست فلوریڈا کی رہائشی خاتون مونیکا کے دونوں گردے ناکارہ ہوگئے تھے جس کے باعث وہ کافی عرصے سے ڈائیلاسز پر تھیں اور ڈاکٹرز نے انہیں صحت مند زندگی گزارنے کے لیے گردہ لگوانے کا مشورہ دیا تھا۔

ڈاکٹرز کی تجویز کو مدنظر رکھے ہوئے امریکی جوڑے نے کئی دن تک کسی ایسے شخص کو تلاش کرنے کی کوشش کی جو اپنا ایک گردہ عطیہ کردے تاکہ خاتون کی زندگی اچھے سے گزر سکے تاہم انہیں اس میں ناکامی کا سامنا رہا۔

مزید پڑھیں: کینسر میں مبتلا لڑکی کی اسپتال میں شادی اور انتقال، عزم اور محبت کی مثال

مونیکا کے شوہر کیسر کلے نے ٹیسٹ کروایا اور رپورٹ سامنے آنے کے بعد فیصلہ کیا کہ انہوں نے فیصلہ کیا کہ وہ اپنی اہلیہ مونیکا کو شادی کی 23ویں سالگرہ پر انوکھا تحفہ دیں گے جس کا تذکرہ انہوں نے اپنے اہل خانہ تک سے نہیں کیا اور ڈاکٹرز سے مشورہ کر کے آپریشن کی تاریخ فائنل کی۔

ڈاکٹرز نے جب مریضہ کو گردے کی پیوندکاری کی تاریخ کے حوالے سے آگاہ کیا تو پہلے وہ کافی پریشان ہوئیں اور انہوں نے اسپتال عملے کے متعدد بار اُس شخص کا نام و تفصیل پوچھنےکی کوشش کی جو انہیں گردہ عطیہ کررہا ہے تاہم ڈاکٹرز نے وعدے کے مطابق نام ظاہر نہیں کیا۔

ایک ہفتے قبل ڈاکٹرز نے کامیاب آپریشن کے بعد کیسرے کا گردہ مونیکا کے لگا دیا، امریکی جوڑے کو آپریشن کے بعد انتہائی نگہداشت وارڈ میں رکھا گیا بعد ازاں دونوں ہوش میں آئے تو اہلیہ کو علم ہوا کہ جو گردہ اُن کے لگایا گیا ہے وہ کسی اور کا نہیں بلکہ اپنے ہی شوہر کا ہے۔

مونیکا نے گردہ عطیہ کرنے پر شوہر کا شکریہ ادار کرتے ہوئے کہا کہ مجھے ایسا لگتا ہے کہ میں دنیا کی سب سے خوش نصیب بیوی ہوں کیونکہ خدا نے اتنے اچھے شخص کو میرا شوہر بنایا جو میری زندگی کے لیے کچھ بھی کرسکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: بچوں کی آپسی محبت نے دل جیت لیے، ویڈیو وائرل

چار روز قبل امریکی جوڑے نے اسپتال سے چھٹی کے بعد عملے کے ساتھ شادی کی 23ویں سالگرہ منائی اور کیک بھی کاٹا، ڈاکٹرز اور نرسوں کی جانب سے دونوں کو مبارک بادیں پیش کی گئیں جبکہ اس موقع پر تقریب میں شریک کئی لوگوں کی آنکھیں بھی نم ہوگئیں تھیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں