The news is by your side.

Advertisement

حسین نوازجےآئی ٹی میں پیشی کےلیے جوڈیشل اکیڈمی پہنچ گئے

اسلام آباد: وزیراعظم نوازشریف کے بڑےصاحبزادے آج پھر جے آئی ٹی کے سامنے پیش ہونے کےلیےجوڈیشل اکیڈمی پہنچ گئے۔

تفصیلات کےمطابق پاناماکیس میں جے آئی ٹی کے سامنے پیش ہونے کے لیے وزیراعظم پاکستان کے بیٹے حسین نوازجوڈیشل اکیڈمی پہنچ گئے۔وزیراعظم کےصاحبزادےحسین نوازتیسری بارجےآئی ٹی میں پیشی کیلئےپہنچےہیں۔

حسین نوازنے میڈیا سےگفتگو کرتے ہوئےکہاکہ مجھےنہیں معلوم کس چیزکی پوچھ گچھ ہورہی ہےہم جواب دےرہےہیں،سیاستدان جواب دیتےہی رہتےہیں۔

وزیراعظم کے صاحبزادے کا کہناتھاکہ جواثاثےمشرف دورمیں تھےآج بھی وہی ہیں۔انہوں نےکہاکہ ہمیں جےآئی ٹی میں وکیل کی اجازت نہیں ہے۔

خیال رہےکہ پاناماکیس میں جے آئی ٹی کی جانب سے وزیراعظم پاکستان کے دونوں صاحبزادوں حسین اور حسین نوازکوگزشتہ روز طلب کیا گیا تھا لیکن دونوں بھائی جے آئی ٹی کے سامنے پیش نہ ہوئے۔


حسن اور حسین نواز آج جے آئی ٹی کے سامنے پیش نہیں ہوئے


ذرائع کےمطابق حسن نواز نے قانونی پیچیدگیوں کی وجہ سے اپنا بیان ریکارڈ نہیں کرایا اور کمیٹی سے دو روز کی مہلت لے لی ہے اور قوی امکان ہے کہ وہ تین جون کو پیش ہوں گے۔

یاد رہےکہ گزشتہ روز حسن اور حسین نواز کی پیشی کے موقع پر اسلام آباد کی فیڈرل جوڈیشل اکیڈمی کے باہر سخت پہرہ تھا پولیس کی بھاری نفری بھی موجود تھی۔ مرکزی دروازے سے بہت دور بلاک اور باڑ لگا کر راستے بند کردیے گئے تھےلیکن وزیراعظم کے دونوں بیٹے پیش نہیں ہوئے تھے۔

واضح رہےکہ 30مئی کوحسین نوازکے علاوہ نیشنل بینک کے صدر سعید احمد بھی پیش ہوئے تھے اور ان سے 13 گھنٹے تک پوچھ گچھ کی گئی تھی۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں