site
stats
کھیل

پی سی بی کیلئے نہیں پاکستان کے لیے کھیلتا ہوں، شاہد آفریدی

پشاور: اسٹار آل راؤنڈر شاہد خان آفریدی نے کہا ہے کہ پی سی بی کے لیے نہیں پاکستان کے لیے کھیلتا ہوں۔

ان خیالات کا اظہار شاہد خان آفریدی نے پشاور میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، شاہد آفریدی کا کہنا تھا کہ میں الوداعی میچ کا محتاج نہیں اللہ نے کرکٹ کھیلتے ہوئے بہت عزت دی ہے۔

آفریدی کا مزید کہنا تھا کہ سیاست میں آنے کا کوئی ارادہ نہیں شاہد آفریدی فاؤنڈیشن کے ذریعے ہی قوم کی خدمت کرنا چاہتا ہوں۔

آفریدی نے فاٹا میں اسپورٹس کمپلیکس کے قیام پر سابق آرمی چیف جنرل (ر) راحیل شریف کا شکریہ بھی ادا کیا۔

اسٹار آل راؤنڈر شاہد خان آفریدی نے کہا ہے کہ پی سی بی کے لیے نہیں پاکستان کے لیے کھیلتا ہوں جب کہ شاہد خان آفریدی نے اپنے ہی بیان پر یو ٹرن لیتے ہوئے کہا کہ پاکستان میں بے پناہ ٹیلنٹ موجود ہے۔

یاد رہے کہ جولائی میں شاہد آفریدی نے بی بی سی اردو کو انٹرویو دیتے ہوئے کہا تھا کہ انٹرنیشنل کرکٹ کی ڈیمانڈ کے مطابق پاکستان میں کرکٹ کا ٹیلنٹ موجود نہیں۔

واضح رہے کہ شاہد آفریدی نے اپنا آخری ون ڈے انٹرنیشنل میچ ورلڈ کپ 2015ء میں کھیلا تھا۔ جبکہ ایشیاء کپ ٹی ٹوئنٹی میں شاہد آفریدی نے کپتانی کے فرائض انجام دئیے تھے۔ جس میں پاکستان کو شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا۔

شاہد آفریدی نے 398 ون ڈے میچز 13632 رنز بنا رکھتے ہیں اور اپنی بائولنگ کے ذریعے 395 کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھائی جب کہ 98 ٹی ٹوئنٹی میچز میں 2362 رنز بنائے اور 97 وکٹیں بھی حاصل کررکھی ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top