The news is by your side.

Advertisement

نقیب اللہ محسود کے والد نے بیرونی عناصر کے ایجنڈے کو مسترد کردیا

پشاور: نقیب اللہ محسود کے والد نے بیرونی عناصر کے ایجنڈے کو مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ بعض افراد بیٹے کے قتل پر کیسے سیاست کررہے ہیں، نقیب اللہ کے نام پر کسی کو سیاست کی اجازت نہیں دی۔

تفصیلات کے مطابق نقیب اللہ کے والد نے کہا ہے کہ نقیب کے نام پر فنڈز جمع کرنے والوں کو کسی طور اجازت نہیں دی، مجھے پاکستان کی عدالتوں اور انصاف پر پورا یقین ہے، 39، 39 سال تک کیسز چلتے ہیں مگر مجھے ایک سال میں انصاف نظر آرہا ہے۔

انہوں نے کہا کہ انسداد دہشت گردی عدالت نے راؤ انوار کی ضمانت مسترد کردی ہے، جو فوج کے خلاف بات کررہے ہیں وہ دراصل پاکستان کے خلاف ہیں، پاک فوج کی اپنے علاقے میں موجودگی کی حمایت کرتے ہیں۔

مزید پڑھیں: نقیب کونہ بھولاجاسکتا ہےاورنہ اس کےخون کا سودا کرسکتے ہیں‘ والد نقیب اللہ

نقیب اللہ کے والد نے کہا کہ ہم لروبر نعرے کو مسترد کرتے ہیں، چند لوگوں کے یہ نعرے پاکستان کے خلاف ہیں، یہ تمہارا یا میرا نہیں بلکہ ہم سب کا پاکستان ہے۔

انہوں نے کہا کہ پاک فوج نے ہمارے علاقے میں ترقیاتی کام کرکے امن بحال کیا، سیاست چھوڑ کر فوج کے ساتھ کھڑے ہوں تو کوئی مات نہیں دے سکتا ہے۔

واضح رہے کہ گزشتہ سال مئی میں نقیب اللہ محسود کے والد کا کہنا تھا کہ نقیب کو نہ بھولا جاسکتا ہے اور نہ اس کے خون کا سودا کرسکتے ہیں، محمد خان محسود کا کہنا تھا کہ اگر راؤ انوار طاقت ور ہے تو میں بھی محنت کش ہوں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں