The news is by your side.

Advertisement

بھارتی کرکٹ بورڈ نے چیمپئنز ٹرافی کیلئے ٹیم کا اعلان کردیا

نئی دہلی : بھارت کرکٹ بورڈ کی دھمکیاں کسی کام نہ آسکیں ، بھارتی کرکٹ بورڈ نے چیمپئنز ٹرافی کیلئے ٹیم کا اعلان کردیا ٹیم کی قیادت ویرات کوہلی کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق بگ تھری میں ناکامی کے بعد بھارت نے بدلے کی ٹھانی تھی اور چیمپئنز ٹرافی کے بائیکاٹ کی دھمکی دی تھی لیکن دو ہفتے بعد بی سی سی آئی کے غبارے میں سے ہوا نکل گئی اور معطلی کا خوف اور جرمانہ کا ڈر بی سی سی آئی نے گھٹنے ٹیک دیئے۔

بھارت کرکٹ بورڈ نے آئی سی سی چیمپینز ٹرافی 2017ءکیلئے 15 رکنی سکواڈ کا اعلان کر دیا ہے، جس کی قیادت ویرات کوہلی کریں گے جبکہ شیکھر دھون، روہت شرما، یوورواج سنگھ، مہیندر سنگھ دھومی، ایشون، جدیجا، شامی، امیش، بمرا اور منیش بھارتی ٹیم میں شامل ہیں۔


مزید پڑھیں : بھارتی کرکٹ بورڈ کاچیمپیئنزٹرافی میں شرکت کا فیصلہ


یاد رہے کہ گزشتہ روزنئی دہلی میں ہونےوالےبی سی سی آئی کےاجلاس میں چیمپیئنزٹرافی کا بائیکاٹ نہ کرنےکا فیصلہ کیا تھا اور کہا تھا کہ آئندہ 48 گھنٹوں میں چیمپیئنز ٹرافی کے لیے بھارت کی ٹیم کا اعلان کر دیا جائے گا۔

خیال رہے چیمپیئنز ٹرافی میں بھارت کےعلاوہ پاکستان،سری لنکا،بنگلہ دیش،آسٹریلیا،انگلینڈ،جنوبی افریقہ اور نیوزی لینڈ کی ٹیمیں شرکت کر رہی ہیں اور انہوں نےاپنی اپنی ٹیم کا اعلان کردیا ہے۔

یاد رہے کہ اس سے قبل بی سی سی آئی کی کمیٹی آف ایڈمنسٹریٹرز نے آئی سی سی کے خلاف قانونی چارہ جوئی کی بات کی تھی، جس کے بعد آئی سی سی نےبھارتی کرکٹ بورڈ کو وراننگ دی تھی کہ اگر چیمپیئنز ٹرافی میں حصہ نہ لیا تو بہت برا ہوگا۔ورلڈ کپ،ورلڈ ٹی ٹوئنٹی سمیت تمام ایونٹ مں شرکت کےاہل نہیں ہوں گے۔

چیمپینز ٹرافی 2017 کا ایونٹ  یکم جون سے انگلینڈ میں شروع ہو رہا ہے، جس میں بھارت اپنا پہلا میچ روائتی حریف پاکستان کے خلاف 4 جون کو کھیلے گا۔

واضح رہے کہ بھارتی ٹیم 2002اور2013میں چیمپیئنزٹرافی کا ٹائٹل جیت چکی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں